ביקורת הופעה: "המסיבה הכי מטורפת שהייתה פה". צילום: סיון וסאן פרג'

ביקורת הופעה: "המסיבה הכי מטורפת שהייתה פה"

אמש (ב') היינו בהופעה הראשונה של הדי ג'י מרטין גריקס בישראל, מה חשבנו עליה?

מרטין גריקס אמנם רק בן 22 אבל הוא הספיק לכבוש במות שכל ותיק בתחום חולם עליהן, הוא ביקר באין ספור ארצות בעולם ואפילו הפך לאחת ההופעות הבולטות ביותר בפסטיבל ה "tomorrowland". בשנת 2016 הוא אפילו דורג כדי ג'י הטוב ביותר בעולם! אתמול (ב') הוא ביקר בישראל בפעם הראשונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני עלייתו של גריקס עלו שלל אמנים הקשורים במוזיקה האלקטרונית כדי לחמם את הקהל. הבולט ביותר מהמחממים היה לא אחר מהדי ג'י ג'ונס בלו שעשה את העבודה על הצד ביותר ואפילו איחל לנו שנה טובה בעברית! עם להיטים גדולים כמו "Perfect strangers" ו "In the middle" הוא הכניס את הקהל למסיבה הגדולה שתגיע עם עלייתו של גריקס, וגם גרם לנו לרצות ללכת להופעה שלו.

גונס בלו ירד מהבמה מעט מוקדם מהצפוי ועם ירידתו שמו מוזיקה עדינה שמתחה את הקהל במשך 10 דקות עד לעלייתו של גריקס. ההופעה נפתחה בחיבור קצר של כל הלהיטים הגדולים ביותר שלו מה שלגמרי הלהיב את הקהל. לאחר מכן הוא ריגש את כולם באיחול שנה טובה והחל בהופעה.

הוא פתח בשיר "Byte" שעורר את הקהל שהיה מעט מוטש מהשעות הרבות בו חיממו אותו והזכיר שמה שכולם חיכו לו כל הערב הגיע, אחריו הוא בחר להזכיר לנו שהוא יודע לעבד שירים מעולה והשמיע לנו עיבודים שיצר לשירים של זמרים אחרים בינהם הלהיט הענק "nothing can hold us" וגם כמה שירים קצת פחות מוכרים שזכו לטוס איתו מסביב לעולם.

הוא המשיך עם כמה מהלהיטים הכי גדולים שלו בינהם "scared to be lonely" וכמובן שגם הסינגל הכי מוצלח שלו שעזר לו לפרוץ בתחילת דרכו "animals", הוא המשיך במופע מושקע ועשיר בקונפטי ולייזרים היישר לשירים "Don't look down" ו "I can't feel my face" ובשלב הזה כבר ניתן היה לראות כי חלק מהקהל איבד את האנרגיות שלו אך גריקס מלא באנרגיות והוא לא הפסיק לקפוץ ולזוז על הבמה והרים את כל הקהל למעלה איתו.

הוא המשיך בסטים מעולים של שירים שבזכות המעברים המדויקים שלו נשמעו כמו שיר ארוך אחד ואף הוסיף למסיבה רגע מעט מרגש יותר כשביקש מכולם להדליק את הפנסים וניתן היה לראות את ההתרגשות הגדולה על פניו. הוא לא נתן לאף אדם בקהל לנוח לשנייה וסיים ב"תודה", "חג שמח" ואפילו "ניפגש בשנה הבאה".

לסיכום זו לגמרי אחת ההופעות הטובות ביותר שיצא לנו להיתקל בהן בארץ! למרות שביקר בבמות הרבה יותר גדולות בקריירה שלו גריקס ממש לא זילזל בביקור הקצר שלו פה ועשה כת העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, הוא נהנה על הבמה וסחף את עשרות אלפי האנשים בקהל יחד איתו. אנחנו לגמרי מקווים שזו ההופעה הראשונה מבין רבות שיתנגדו ללחצים ששונאיינו מפעילים עליהם, יגיעו לכאן ויתעלו על ההופעה הקודמת בכל פעם.

29f5fe5c213ab
צילום סיון וסאן פרג'
תגובות