מוזיקה בסוכה: שון מנדס יתחבר לשורשים. צילום: Gettyimages.il/Rich Polk  for iHeartMedia

מוזיקה בסוכה: שון מנדס יתחבר לשורשים

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והשני בסוכה שלנו יהיה שון מנדס, הזמר הקנדי שכבש לנו את הלב עם הלהיטים הגדולים, והאמת היא שהוא חצי יהודי!

שון מנדס, זמר ויוצר בן 20. אין סיכוי שאתם לא מכירים אותו או את השירים שלו. להיטים אחד אחד שממיסים לנו את הלב. מנדס נכנס לחיינו לפני ארבע שנים כאשר השיר שלו "Life of the Party" כבש את כולנו, מאז מנדס הוציא להיטים רבים אחרים כמו  "Know What You Did Last Summer" עם קמילה קביו, "There's Nothing Holdin' Me Back" ועוד. מנדס הוציא שלושה אלבומי סטודיו "Handwritten", "Illuminate" ו"Shawn Mendes" שזכו להצלחה מטורפת ותארים רבים וזוהי רק ההתחלה שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זו ללא ספק הייתה שנה מלאה בעשייה עבור מנדס הצעיר, הוא הוציא את אלבומו השלישי שנקרא על שמו - "Shawn Mendes", בעקבות הצלחתו הענקית של האלבום האחרון מנדס הופיע בשנה האחרונה בפסטיבלים בכל העולם (חוץ מבישראל לצערנו הרב) מנדס הופיע בלונדון, פורטוגל, אמסטרדם, בולגריה, קנדה, ניו יורק, לוס אנג'לס, מקסיקו ואפילו יפן! וזו רק הרשימה החלקית. מנדס אף הופיע ביום ההולדת ה92 של מלכת אנגליה, בהחלט היישג מרשים. 

 

חג הסוכות הוא חג יהודי ובטח אתם שואלים את עצמכם למה אנחנו רוצים להזמין זמר בין לאומי לסוכה שלנו? אז הנה ההסבר, משפחתו של מנדס מהצד של אביו היא יהודייה בעוד שמהצד של אימו הם נוצרים. מה שאומר שמנדס הוא חצי יהודי אך נוצרי בגלל הצד של אמא שלו. אנו חושבים שמנדס יכול להתחבר מעט לשורשים היהודיים שלו כאשר הוא יבוא להתארח אצלנו בסוכה ועל הדרך לבקר בארץ הקודש.

מלבד זה שהאלבום השלישי של מנדס זכה להצלחה מטורפת והגיע למקומות גבוהים מסביב לעולם כולל בישראל. באלבום מנדס חושף את עצמו יותר, מדבר על נושאים שבעבר לא דיבר עליהם כמו חרדות ופיגועים ובעיקר נותן לנו להכיר אותו יותר כבן אדם ופחות כזמר עם התדמית. כאשר מנדס דיבר באלבומו האחרון על נושא הפיגועים בשיר "Youth" - שיתוף הפעולה עם הזמר קאליד, התחברנו אליו יותר והרגשנו כאילו הוא מדבר על המדינה שלנו ועל הסכסוכים שיש אצלנו בשטח, כאילו השיר מדבר עלינו כחברה.

שיריו של מנדס מתאימים לכל מצב רוח, אם אנחנו שמחים או עצובים ובעיקר מאוהבים. מנדס ידוע בשירי האהבה המדהימים שהוא כותב וגורם לנו להרגיש שהשיר נכתב עלינו וכל מה שאנחנו רוצים לעשות זה לחבק אותו! מנדס לוקח את הגיטרה שלו לכל מקום כי הוא לא יודע מתי תבוא לו השראה. אנחנו חושבים שהסוכה שלנו היא המקום המושלם לג'אם שירים מיוחד של הלהיטים הגדולים שגם אולי יגרום לקצת השראה לאלבום הבא והעתידי של מנדס.

 

השנה האחרונה בקריירה של מנדס זו רק יריית הפתיחה לקריירה מלאה בשירים מדהימים, פרסים הופעות בלתי נשכחות. סיבוב ההופעות העתידי של מנדס שיתחיל עוד מספר חודשים כבר עכשיו יוצר ספקולציות רבות על מה בעצם יהייה שם. ושמועות רבות על שיתוף פעולה נוסף של מנדס עם קמילה קביו מציפים את האינטרנט. מחשבות על קריירת משחק גם על הפרק ואנחנו לא יכולים לראות את מנדס כובש גם את מסך הטלוויזיה שלנו. בקיצור, אנחנו הכי נשמח לארח את שון מנדס בסוכה שלנו. המוזיקה שלו פשוט מעולה ואנחנו עדיין בהלם שהוא חצי יהודי!

תגובות