מוזיקה בסוכה: לי בירן יצחיק את האושפזין בסוכה שלנו. צילום מסך מאינסטגרם @leeb22

מוזיקה בסוכה: לי בירן יצחיק את האושפזין בסוכה שלנו

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והראשון להתארח בסוכה שלנו הוא לי בירן! זו לגמרי השנה שלו עם שני סינגלים מצליחים ואתגר הקארטה שכבש את הרשת להיות האורח הראשון בסוכה שלנו זה מתבקש

לי בירן עלה לא מעט לכותרות בתקופה האחרונה, עם הזוגיות שלו ושל אליאנה תדהר, בפרויקטים מסקרנים ומוצלחים בתחום המשחק והמשיך בקאמבק "לא קאמבק" שלו לעולם המוזיקה עם פרויקט מוזיקלי חדש (לצד זוגתו) ועם שני סינגלים - "לא צריכים סיבה" ו"לא נורמלי", סינגלים מעולים שלגמרי גרמו לנו לשמוח שחזר לתחום המוזיקה אחרי הפסקה די גדולה לטובת הטלוויזיה עם - "חצויה", "או בוי", "החממה", "ילדי ראש הממשלה" ועוד...

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, בירן פרץ לראשונה בראליטי "כוכב נולד" שם היה בין המתמודדים הבולטים ואף הגיע למקום השני בגמר התכנית. מאז, הספיק בירן להוציא אלבום בעברית, אלבום באנגלית, סינגלים לקראת אלבום שלישי, להשתתף בפסטיגלים, סדרות נוער ולקחת חלק בשני פרויקטים מוזיקלים חשובים - "לוקחים את הזמן" ו"הכבש השישה עשר". בירן הוא ללא ספק אחד האנשים האהובים והמוכשרים בזירה המקומית, בין אם בתחום השירה ובין אם בתחום המשחק.

סוכה עם בירן הצעיר יכולה להיות לגמרי שונה, מצחיקה, מלאה בשירים, סיפורים, אולי אפילו כמה ספויילרים על העונה הקרובה של "או בוי" ולמידת קארטה. בירן הוא לגמרי האדם המושלם לסוכה, יש בו את הדבר הכל כך קסום ואני בטוחה שהוא יכול להביא לא מעט מכל הקסם הזה לסוכה החגיגית.

 

בירן הוא אחד הזמרים הטובים במוזיקה הישראלית, הוא מביא את השילוב המדויק בין מוזיקה טובה ואמיתי למשהו ממכר ונכון. הוא מלא בכישרון, טוב ובעיקר קסם. ואם זה לא מספיק אז הוא מחזיק זוגיות מתוקה במיוחד עם אחת הנשים החזקות בתרבות המקומית.

תגובות