סגנון חדש? שון מנדס חושף כי הוא עובד על שיר קאנטרי!. אינסטגרם @josiahvandien

סגנון חדש? שון מנדס חושף כי הוא עובד על שיר קאנטרי!

הזמר האהוב על כולנו שון מנדס ידוע בעיקר מלהיטי הפופ הטובים שלו שכל אחד יותר מוצלח מהשני אך לא עוד! מנדס חושף כי הוא עובד על שיר בסגנון קאנטרי

לפני ארבע שנים שון מנדס נכנס לחיינו ומסרב לצאת. הוא רק בן 20 וכבר הוציא שלושה אלבומי סולו שזכו להצלחה מטורפת והיישגים רבים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית. בזמן שמתנהלות שמועות על שיתוף פעולה שני בין מנדס לזמרת קמילה קביו, ובזמן חזרות לקראת סיבוב הופעות העולמי של אלבומו השלישי שיתחיל עוד כחצי שנה, מנדס החליט לתת לעוקביו בטוויטר הצצה קטנה לשיר מיוחד שלא דומה למה שהוא עשה עד היום!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כשעה מנדס צייץ בחשבון הטוויטר שלו את המשפט: "חזרה בארץ הקאנטרי, אוהב את ארץ הקאנטרי". המעריצים של מנדס לא יכלו להישאר אדישים לציוץ המפתיע ושאלו בתגובה שאלות רבות ובקשות מיוחדות מהזמר. אחת התגובות שתפסו את עיניו של מנדס הייתה "סוף סוף... ואנחנו גם ראויים לשיר חג מולד בסגנון קאנטרי" ומה הייתה התגובה של מנדס לציוץ?

הציוצים שמנדס העלה לטוויטר
הציוצים שמנדס העלה לטוויטר © צילום מסך מהטוויטר

תגובתו של מנדס הייתה מפתיעה בקרב עוקביו, להפתעה כזו הם לא ציפו! מנדס צייץ מחדש וענה: "זה בדיוק מה שאני עובד עליו!". אנחנו והמעריצים עדיין בהלם ולא יכולים לחכות, גם כשאנחנו לא חוגגים את חג המולד האפשרות לשמוע את הזמר שר בסגנון קאנטרי זה מעניין וחדשני שאנחנו לא יכולים לחכות לשמוע!

מאז התגובה המפתיעה המעריצים מעלים השערות רבות על עתיד הקריירה של הזמר.  אם הוא עובד על אלבום שלם של שירי חג מולד כמו שרבים מהאמנים הבינלאומיים מוציאים לקראת תקופת החגים האמריקאית? או רק שיר אחד? רק הזמן יוכיח את ההשערות. אנחנו בינתיים נמשיך להאזין לאלבום האהוב עלינו שיצא השנה, אלבומו השלישי של מנדס שנקרא "Shawn Mendes" ונתפלל שהוא יבוא להופיע בישראל בזמן הקרוב.

 

תגובות