לנצח נישאר: נועה קירל ואליאנה תדהר במחווה מרגשת. צילום: טל שמעוני

לנצח נישאר: נועה קירל ואליאנה תדהר במחווה מרגשת

הצטרפנו אל אליאנה תדהר ונועה קירל בחדר החזרות של "כאילו אין מחר" - מופע מיוחד לזכרו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל ושוחחנו איתן על יום האסון ועל מה שיזכרו מהבן אדם המיוחד שהיה. צפו

כבר למעלה משנה עברה מאז אסון הטביעה שפקד את המוזיקאי, היוצר, הבמאי והשחקן, אמיר פרישר גוטמן ז"ל ומשפחתו. שנה שבה ממשיכים לזכור ולהנציח את אמיר ככל אפשר, את הפעילות שלו ואת העשייה שלו בעולם הבידור. כעת, יעלה ערב מוזיקלי מיוחד שיורכב משיריו ויככבו בו גם נועה קירל ואליאנה תדהר. הצטרפנו אל חדר החזרות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

במלוא השנה למותו חבריו ומשפחתו מתאגדים למופע משותף וחד פעמי לזכרו - "כאילו אין מחר", שיהיה בו ציון של מסר חברתי, קהילתי משמעותי. הערב יעלה כהפקת המקור במסגרת פסטיבל ראשון לציון, מתוך הרצון של הפסטיבל לתת ביטוי להפקת מקור אשר יש בה אמירה לחברה טובה יותר, עם פתיחות וקירוב לבבות, מעבר לחייו ומותו הדרמתיים של אמיר פרישר גוטמן. בערב המתוכנן ישולבו שני פניו אלו של אמיר, הן יצירותיו המוכרות והאהובות והן פעילותו החברתית לאורך השנים. מבין השמות שייקחו חלק בערב: אליאנה תדהר, נועה קירל, מיכל אמדורסקי, מאיה בוסקילה, טל מוסרי, אליעד נחום,  קרן פלס, מוקי ועילי בוטנר וילדי החוץ.

© צילום: אוהד רומנו ואיתן טל

"כאילו אין מחר" נערך במסגרת פסטיבל המוסיקה ראשון לציון (24 בספטמבר) בהיכל התרבות ראשון לציון. הערב נערך ביוזמן הפקת הפסטיבל עיריית ראשון לציון, החברים והמשפחה של אמיר. 

 

 

תגובות