הדור הבא: האם מילי בובי בראון בדרך לקריירה מוזיקלית?. Nicholas Hun/Getty Images_IL, צילום מסך מיוטיוב

הדור הבא: האם מילי בובי בראון בדרך לקריירה מוזיקלית?

השחקנית מילי בובי בראון מוכרת לכולנו מהסדרה "דברים מוזרים" שמשודרת בנטפליקס. אך אתמול (ב') נתקלנו בסרטון מיוחד של בראון כאשר היא שרה את השיר "Girls Like You" עם הלהקה עצמה על הבמה!

מילי בובי בראון היא שחקנית ודוגמנית אנגלייה רק בת 14 וכבר כובשת את התעשייה העולמית. היא התגלתה בסדרת המדע הבידיוני של נטפליקס שנקראת "דברים מוזרים" ואפילו הייתה מועמדת לפרס אמי על התפקיד בסדרה. אז בטח אתם שואלים את עצמכם איך היא קשורה למוזיקה? אז ככה! השחקנית הייתה חלק מהקליפ של השיר המצליח בשנה האחרונה "Girls Like You" של להקת מארון 5 וקארדי בי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עצם השתתפותה של בראון בקליפ הוא לא זה שמחבר אותה למוזיקה אך לפני מספר ימים התקיימה הופעה של להקת מארון 5 בנאשוויל שבארצות הברית, כאשר הגיע השיר המדובר ובעיקר חלק הראפ של קארדי בי, בראון "התפרצה" לבמה והפתיעה את הנוכחים בקהל עם ביצוע שלה לקטע הראפ של קארדי בי. הקהל היה כמובן בהלם וגם אנחנו, יש לבראון יכולות מפתיעות ומבטיחות. אנחנו בטוחים שחברות התקליטים כבר עטות עלייה.

מארון 5 הצליחה מאוד בשנה האחרונה יותר משנותייה הקודמות. הלהיט הענק עם קארדי בי גרם להם להגיע לקהלים חדשים שלא האזינו להם קודם לכן. לפני פחות משבוע נודע לנו כי הלהקה תופיע בערב הסופרבול הענק ובנוסף אתמול (ב') השיר "Girls Like You" הגיע למקום הראשון ברשימת 100 הלהיטים הגדולים של בילבורד, לאחר שבחודשים האחרונים היה ברשימה הפותחת אך רק אתמול הגיע למקום הראשון. בהחלט היישג מרשים ומילי בובי בראון בהחלט יכולה להחליף את קארדי בי בשיר כי היא לגמרי נתנה שואו מטורף.

תגובות