אייקוני: שירי הניצחון הגדולים ביותר בכל הזמנים. gettyimges.IL\ Keystone

אייקוני: שירי הניצחון הגדולים ביותר בכל הזמנים

שירי הניצחון מהווים חלק בלתי נפרד ברגעים היסטורים של שבירת שיאים וניצחונות מפוארים וגם סתם כשאנחנו מתרברבים מול החברים, אספנו לכם את חמשת שירי הניצחון האייקונים ביותר

מאז ומעולם שירי הניצחון ליוו את רגעים גדולים בהיסטוריה, אם בנצחונות הקשורים בספורט, שבירת שיאים או אפילו סתם ניצחון קטן במשחק עם חברים. בכל פעם שניצחנו במשחק או ישראלי כלשהו זכה בפרס חשוב (לגמרי כשנטע ברזילי זכתה באירוויזיון) השירים האלה התנגנו לנו בראש וגרמו לנו להתגאות במה שהשגנו. אספנו לכם חמישה שירים שאנחנו בטוחים שתרצו לשמוע בניצחון הבא שלכם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

We Are The Champions

ראשון הוא השיר שצועק "שיר ניצחון" יותר מכל שיר אחר ונחשב לאחד השירים המוצלחים ביותר של להקת הרוק "Queen". הוא נחשב לאחד מהמנוני הרוק המוצלחי ביותר ובמהרה הפך לסנסציה עולמית. הוא נבחר כשיר המועדף ביותר בעולם בשנת 2005 בתחרות של חברת הטלפונים "Sony Ericsson" שערכה סקר בין שישים ושש מדינות, ואף עקף את השיר "Toxic" של בריטני ספירס. אמנם הוא יצא לפני יותר מ-40 שנים, אך עד היום הוא מושמע באין ספור סרטים ותחרויות. אם כל זה לא הספיק - בשנת 2011, צוות של מדענים מאוניברסיטת "Goldsmith" קבע שזה השיר הכי מדבק בהיסטוריה של כל השירים הפופולריים. יש סיכוי שאתם עדיין לא מזמזמים אותו?

 

We Will Rock You

גם את המקום השני ברשימה תופסת להקת "Queen", כמו קודמו גם השיר הזה יצא בשנת 1977 ובמהרה החל לככב כמקום ראשון במצעדי הפזמונים של צרפת, הולנד, בריטניה, אירלנד, וארצות הברית. השיר נכתב על ידי הגיטריסט הראשי של הלהקה, בריאן מיי. השיר דורש מהקהל להנחות את הקצב שמורכב משתי טפיחות על הרגליים ואחריהן מחיאת כף מה שעזר להעצים את אהדת הקהל אליו.

 

All I Do Is Win

השיר "All I Do Is Win" הוא סינגל מהאלבום הרביעי של די-ג'יי חאלד. הוא יצא יחד עם הסינגל "Put your hands up" ושניהם זכו להצלחה מסחררת. מככבים בו ראפרים אמריקאים, כגון "snoop dog" ו"T-pain". בשל הפופולאריות של השיר שיצא ב-2010, הוא שימש כהמנון של קבוצות ספורט רבות שבהן נכללת ה-"Auburn Tigers Football", קבוצה הממוקמת במקום ה-13 בFBE (תחרויות פוטבול), עם מעל 700 ניצחונות.

 

Roar

את השיר הבא אין מצב שאתם לא מכירים, הוא היה השיר הנצפה ביותר בשנת 2013 והוכתר כקליפ העשירי הכי נצפה ביוטיוב. השיר מלא במילים העצמה עצמית והקליפ שלו ממשיך את ניצחון הפחדים הגדולים. השיר אף הוכתר כשיר יהלום, מה שהפך את פרי לזמרת הראשונה בעלת שלושה שירי יהלום.

 

Gonna fly now

השיר "Gonna Fly Now"  מוכר בעיקר כשיר הנושא של הסרט המצליח "רוקי". השיר (יחד עם הסרט) חדר עמוק לתרבות האמריקאית, הוא נוגן בסצנה בה הדמות הראשית, רוקי בלבואה, רץ את 72 המדרגות המובילות למוזיאון האמנות בפילדלפיה תחת אימוניו היומיים והרים את זרועותיו בפוזת ניצחון האייקונית. בזכות הסצנה המפורסמת, השיר מנוגן רבות באירועי ספורט, ובעיקר בפילדלפיה.

 
תגובות