קצבי, מרגש וקליט: עדן בן זקן משחררת את אלבומה החמישי. avoxision

קצבי, מרגש וקליט: עדן בן זקן משחררת את אלבומה החמישי

עדן בן זקן ממשיכה להפתיע ומשחררת בהדרגה סינגלים מתוך אלבומה החמישי שיכלול בתוכו 14 שירים. שלושה יצאו כבר אתמול, והשניים האחרונים יצאו לאוויר ממש הבוקר (ה') • אתם חייבים להאזין לכולם!

עדן בן זקן שהפכה לאחת הזמרות המצליחות בתעשיית המוזיקהוהצליחה לקטוף כל תואר אפשרי משחררת אלבום חמישי עם שירים קצביים וכיפיים שכובשים את הרחבות, לצד בלדות מרגשות ועוצמתיות שחודרות ישר ללב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני מספר ימים שחררה בן זקן סינגל חדש ״מועבט״ שהטריף את כל המדינה והפך ללהיט בין לילה. השיר הושמע במסיבות רבות ושבר את הרשת. הבוקר (ה') היא משחררת אלבום חמישי שכולל 14 סינגלים, ביניהם חלק שעוד לא הכרנו וכאלה שכבר אי שם בפלייליסט שלנו. , כמו "אנא מאג'נונה", "קוקוריקו" והחדש "מועבט" ועוד...

© דניאל אלסטר

השיר הראשון שלוקח חלק מתוך האלבום , הוא ״ברחובות של תל אביב״ שכתב אבי אוחיון והלחין יחד עם מתן דרור, שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית. השיר קצת שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע מעדן בדרך כלל, ואפשר ללא ספק להגיד שהיא מביאה איתה יחד עם השיר הזה צד חדש ושונה שלא נחשפנו אליו לגמרי עד היום. השיר קליט וכבר משמיעה ראשונית אנחנו לא מפסיקים לשיר אותו כל היום, ויש לנו תחושה שהוא לא מתכוון לצאת לנו מהמוח בזמן הקרוב. הטקסט העמוק והחזק בשילוב עם הקצב המגניב הם כנראה פשוט הנוסחה לשיר המושלם, אהבנו בטירוף!

 

אחריו, השיר ״איך אתה הולך״ נכתב על ידי רותם חן ודביר גיל קהלני, ועל ההפקה משה בן אברהם ואופק יקותיאל. אנחנו בטוחים שאנחנו לא היחידים שמרגישים שהשיר הזה ממש מזכיר את השירים הראשונים של הזמרת, את הרגש והסגנון שהביאה איתה בהתחלה לפני שהתנסתה בעוד כיוונים מוזיקליים. בסוף מה שהזמרת יודעת לעשות הכי טוב זה לרגש, ועם השיר הזה היא עושה זאת באופן מושלם. לפעמים פשטות היא כל מה שצריך. הטקסט המדויק והלחן העוצמתי, בשילוב עם ההפקה שמחברת את הכל יחד לכדי שיר שנראה כאילו שהגיע במיוחד כדי לגעת לנו בנקודות הנכונות והרגישות של הלב. התמכרנו.

 

ואם השלישי, "דבר אליי עם העיניים" לא היה חלק מהאלבום הזה, אנחנו יותר מבטוחים שהאלבום לא היה נשמע אותו הדבר. את השיר כתבו פאר טסי וטל בן נון (טליסמאן), שגם אחראי על ההפקה יחד עם גלעד “MARKO” מרקוביץ׳. גם בשיר הזה בן זקן מצליחה תוך שניות ספורות לסחוף אותנו ולכבוש אותנו בפשטות שלה. כל טקסט שטליסמאן נוגע בו אוטומטית הופך להיות מדויק ומיוחד, והשילוב עם בן זקן נשמע פשוט טהור, ולנו לא ברור איך זה לא קרה עד היום. מבלי להכיר את השיר הזה מלפני, מרגיש כאילו הוא בדיוק השיר שהיינו צריכים, וכל מה שבא לנו זה לקחת את האוזניות ולשמוע את השיר הזה בלופים שוב ושוב.

השיר הרביעי מתוך האלבום הוא "הלו הלו" שנכתב על ידי משה בן אברהם רון ביטון ואופק יקותיאל והוא מביא איתו אנרגיה רעננה ומוסיף קצת עניין וצבע לאלבום. לסיום, מסיימת הזמרת עם השיר "יום הפוך" שכתבו והלחינו צליל קליפי וינון יהל. הסינגל הוא מהשירים האלו שמביאים איתם אווירה קצבית ושמחה. 

 
תגובות