Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על טיילור סוויפט. gettyimages.il/Kevin Winter

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על טיילור סוויפט

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם 5 עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע טיילור סוויפט

טיילור סוויפט היא אחת הזמרות המחזיקות בשיאי המכירה הגדולים בעולם, היא שיתפה פעולה עם הזמרים המצליחים ביותר בעולם ולאחרונה אפילו יצאה לסיבוב הופעות שלא מפסיק לגרוף תשבוחות. אמנם היא רק בת 28 אך הגיעה להישגים בהם מחזיקים הזמרים הגדולים ביותר בעולם וסימנה את מקומה כמלכת הפופ הבלתי מעורערת. היום אספנו לכם חמש עובדות שכנראה שלא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היא התחילה כזמרת קאנטרי

רובנו מכירים את סוויפט כזמרת פופ עם אין ספור להיטים שמושמעים בכל המסיבות הכי גדולות בעולם, אך את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה עשתה בכלל כשהיא נושאת גיטרה ושרה שירי קאנטרי. למרות שהצליחה ליצור אין ספור להיטים בקרב מוזיקת הקאנטרי עם השנים החלה לשלב במוזיקה שלה מוזיקת פופ ולבסוף החליטה דבוק בה.

 

טיילור כתבה לעצמה 93 שירים

העובדה הזאת לא תפתיע את מי שידע שהיא התחילה את דרכה ככותבת שירים (והייתה כותבת השירים הצעירה ביותר שחברת התקליטים "Sony" שכרה) ורק אחר כך החלה גם לשיר את שיריה. אמנם המספר הזה נשמע מטורף אך בהתחשב בעובדה שסוויפט משחררת שירים כבר כמעט 15 שנים המספר הזה נשמע לנו לגמרי הגיוני ואף מוכיח כי היא אחת הזמרות המוכשרות ביותר שאנחנו מכירים.

השיר "Love Story" מבוסס על סיפור אמיתי 

כמעט כולנו מכירים את השיר "Love Story" שיצא לפני כמעט עשור אבל עדיין נחשב לאחד משירי האהבה האהובים ביותר בכל הזמנים. מה שרובכם לא ידעתם הוא שכשסוויפט כתבה את השיר היא התבססה על סיטואציה אמיתית שקרתה לה, היא סיפרה כי כשהייתה נערה היא התאהבה במישהו שבדיעבד הבינה שהיה השפעה רעה, משפחתה התנגדה לזוגיות בין השניים מה שגרם לנערה הצעירה להשוות את סיפורם לסיפור הטרגי של רומאו ויוליה.

 

היא תרמה שני שירים מקוריים לסרט "משחקי הרעב"

סוויפט כתבה וביצעה שני שירים לסדרת הסרטים המצליחה "משחקי הרעב", הראשון הוא "Eyes Open" שלא הושמע בסרטים, הזמרת סיפרה כי היא כתבה את השיר על מערכת היחסים של הדמות הראשית "קטניס" עם "הקפיטול". השיר השני נקרא "Safe&Sound" והוא לקח חלק באלבום שירים שיצא לקראת עליית הסרט והיה אחד משלושה שירים שהושמעו גם באלבום וגם בפס הקול של הסרט עצמו ואף בוצע על ידי סוויפט בעצמה.

 

היא שיחררה קליפ עם 15 נשים בולטות בתעשיית הבידור

בקליפ לשיר המצליח "Bad Blood" הופיעו יחד עם סוויפט 15 נשים מובילות בתחומי השירה, המשחק והדוגמנות בינהן ג'יג'י חדיד, אלן פומפאו (שהחתולה שלה קרויה על שם הדמות המזוהה איתה ביותר "מרדית' גריי"), סלינה גומז ואפילו זאנדיה. בקליפ כל אחת גילמה דמות משלה והוא זכה להתעניינות גדולה בקרב הקהל.

 

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואחת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה.

טיילור ואד שירן יצאו במשך כחודשיים

לאחר שהוציאו יחד שיר שנקרא "Everything Has Changed" החלו סוויפט והזמר המצליח אד שירן לצאת והיו זוג במשך כחודשיים, לאחר מכן הבינו כי מערכת היחסים בינהם לא עובדת נפרדו ועד היום הם חברים טובים.

טיילור רכבה על סוסים

כשהייתה ילדה סוויפט נהגה לרכב על סוסים בזמנה החופשי ואפילו התחרתה בתחרויות, בקליפ לשיר "Blank Space" היא אפילו רוכבת על הסוס הלבן הפרטי שלה.

 
 
תגובות