סיכומוזיקלי: ליביאנה בחיקוי לעומר אדם. צילום: אור גפן, יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: ליביאנה בחיקוי לעומר אדם

"אחרי החגים" הגיע ואיתו שירים חדשים שיצאו. אם פספסתם אותם זה המקום בשבילכם! והפעם לורן פלד חוזר בסינגל נוסף, שרית אביטן מוציאה עוד להיט וליביאנה בביצוע מיוחד לשיר של עומר אדם

גם השבוע אספנו לכם את כל הסינגלים והקאברים שיצאו בשבוע האחרון שמשכו את תשומת הלב שלנו ולא יכולנו להישאר אדישים אליהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן פלד - טיבט

לורן פלד מסתמן אחד היוצרים והזמרים המבטיחים של ישראל. לאחר שנים של עבודה מאחורי הקלעים הגיע זמנו לפרוץ ולהוביל לקדמת הבמה. כעת, לאחר שסינגל הבכורה שלו ״42 יום״ הפך ללהיט ענק עם מעל למיליון צפיות ביוטיוב, ובמשך שבועות ארוכים היה בראש מצעד ההשמעות ברדיו הוציא השבוע לורן פלד את הסינגל השני שלו ״טיבט״.

״טיבט״ הוא שיר מסע המספר על החלום לעזוב הכל ולברוח למקום שבו נמצא תשובות ונרגיש שלמים. אבל לא משנה עד כמה רחוק נברח, התשובות לשאלות שלנו תמיד ימצאו בתוכנו. השיר רגוע ומיוחד, עוד סינגל מדהים שפותח את הקריירה של פלד בצורה הטובה ביותר, אזאם חשבנו שכבר שמענו הכל, טיבט מפתיע ומביא משהו חדש שלא ראינו קודם.

הולך לכבוש כל פלייליסט אפשרי! ★★★★★

 

באלקן ביט בוקס והג׳ירפות - לא הייתה נחיתה על הירח

שתי הלהקות האהובות, באלקן ביט בוקס והג׳ירפות, בשיתוף פעולה יצירתי, ראשון וחד פעמי בסינגל חדש. השבוע שחררו שתי הלהקות את הסינגל ״לא הייתה נחיתה על הירח״. הלהקות החליטו לחבור למסלול הקפה אחד משותף רגע לפני ההופעה הקרובה באמפי שוני עם שיר שהלחינו יחד שמדבר על מה שהיה או שלא היה בכלל.

זה לא סוד שהרוק הישראלי חוזר ובגדול, שיתוף הפעולה בין שתי הלהקות מוכיח שהרוק כאן כדי להישאר והוא נשמע מעולה יחד עם מוזיקת עולם, אין ספק ששתי הלהקותהמדוברות כאן כדי להישאר!

השיר קצבי ומרענן ★★★★★

 

שרית אביטן - היו זמנים

בגרסה הנוכחית בקריירה של הזמרת שרית אביטן, היא כבר הספיקה לשחרר סינגלים כמו ״כאן לבדי״ ״סטייל מיוחד״ וכמובן ״לא צפוי״ (בו שיתפה פעולה עם האיש והאגדה עומר אדם) שהפכו במהרה ללהיטים. השבוע ממשיכה אביטן לכבוש יעדים והוציאה את השיר ״היו זמנים״, רגע לפני שתופיע על המסך בתכנית ״The Four" ברשת 13 ותהיה חלק מרביעית הגמר. השיר רגוע ושומר על הסגנון המיוחד של אביטן, כתוב ובוצע מעולה. אין ספק שנשמע עוד הרבה ממנה בקרוב, בדיוק כמו שאהבנו כבר בעבר. עם זאת, נשמח לשמוע ממנה דברים שונים שיראו לנו צדדים שונים.

שיר טוב אך נשמח למשהו אחר ★★★★

 

שווה האזנה

לי בירן ואליאנה תדהר

השבוע העלנו לחשבון האינסטגרם שלנו ביצוע מיוחד של לי בירן ואליאנה תדהר במסיבת החזרה של הסדרה "או בוי" למסך שנערכה השבוע במקום קריוקי. בסרטון המדובר ניתן לראות את ליביאנה בביצוע ל"שני משוגעים" שמשלב בין קריוקי לחיקוי לעומר אדם. מתי כבר סינגל אמיתי משותף?

עמית מורשת

אמש (ה') עמית מורשת פירסם בחשבון האינסטגרם סרטון בו הוא שר, ולאחר שתהינו 'מה זה השיר הזה?' התברר כי זה שיר מקורי של מורשת. ״אם לא היה לך חבר״. מדובר בבלדת אהבה מרגשת ואפילו מגניבה. פעם נוספת מוכיח שהוא לגמרי טאלנט ולא רק שחקן אלא גם מוזיקאי מוכשר.

 

 
 
תגובות