נדב פיליפס: "לא רואה את עצמי עושה כלום חוץ ממוזיקה". צילום מסך מיוטיוב

נדב פיליפס: "לא רואה את עצמי עושה כלום חוץ ממוזיקה"

נדב פיליפס, רק בן 18 וכבר שיחרר היום (א') את השיר השלישי והחדש שלו "לילה משוגע", תפסנו אותו לראיון מיוחד על המוזיקה, ההשראות שלו ומה שיקרה בעתיד

נדב פיליפס כבר הספיק לשחרר שני שירים מצליחים שאחד מהם צבר כמעט חצי מליון צפיות ביוטיוב ומושמע אין ספור פעמים בערוץ "MTV" ובתחנות הרדיו ואפילו צילם שני קליפים בני יורק. כל זאת כשהוא רק בן 18! תפסנו אותו לראיון לכבוד השיר החדש שלו, "לילה משוגע".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"אני מאוד מאוד מאמין בשיר החדש", מספר לנו פיליפס, "אני חושב שהוא משקף את הטעם המוזיקלי שלי, שיצרתי בשיר הזה סוג של דפוס שאני הולך לחזור עליו מבחינת המוזיקה שלי, שילוב של מוזיקה חדשנית עם קצת "R&B" ואפילו מוזיקה קצת יותר 'מיושנת'. בסך הכל אני מאוד מרוצה, עבדתי עם צוות מדהים. את השיר הלחינה בחורה בשם מישל גרין וגם אני הלחנתי ביחד איתה וביחד עם תמיר חיטמן".

 

כשכתבתם את המילים, היה חלק מסויים שקשור באופן ספציפי אלייך?

"השיר עצמו מדבר על לילה כיפי כזה, זה שיר כיפי שמדבר על ליהנות מלילה משוגע. כשאני באופן אישי חשבתי על שיר, אז חשבתי בעצם על שני אנשים, במסיבה, שנהנו כמו משוגעים וזה גם מה שניסיתי להביא מבחינת המוזיקה, לא יותר מידי מסובך פשוט כיף".

הקליפ של השיר מאוד מושקע ואפשר לראות שעבדו עליו הרבה. איך היה לעבוד על הקליפ ולהשתתף בו?

"הקליפ עצמו צולם בניו יורק, זה כבר הקליפ השני שאנחנו מצלמים שם ביחד עם במאי מדהים שקוראים לו דון שפירא. מאוד התחברתי לזה כבר מהשיר השני, ואמרתי לעצמי שאני חייב להמשיך בקו הזה. תמיד כיף לצלם שם".

 

השיר הקודם שלך "נשאר סימן" שיצא לפני כמה חודשים הצליח מאוד, יש לו כמעט חצי מיליון צפיות ביוטיוב והוא מושמע הרבה מאוד בערוץ "MTV" וגם ברדיו, דמיינת שתצליח ככה ותגיע לזה?

"אני מעריך כל מקום שבו משמיעים אותי, כל תחנת רדיו וכל ערוץ טלוויזיה, זה מדהים מבחינתי. זה כן משהו שחשבתי שיקרה, אני לא זוכר תקופה שבה לא רציתי להיות זמר, נגיד את זה ככה, אז כן ציפיתי שיום אחד ההצלחה תגיע ומבחינתי אני רק בהתחלה. יש לי שאיפות מאוד גבוהות אבל אין ספק שזו התחלה מדהימה ואני מאוד מעריך אותה".

אפשר לראות שיש פחות או יותר דמיון בין הקליפים, זה משהו מכוון? 

"האמת שכן, שניהם בעצם צולמו בניו יורק ואני בהתחלה ניסיתי ליצור לעצמי כמו מין 'סרט המשך' כזה, כן היה לי חשוב שיהיו דברים שישארו גם בקליפ הזה, למשל רקדן מאוד מאוד מוכשר בשם ארסיניו, שהיה לי מאוד חשוב שישאר בשני הקליפים ושיהיו את הקווים המקבילים האלו. אני יכול לתת רמז קטן להמשך שהשיר הבא כבר יהיה משהו אחר לגמרי".

אמרת שרצית להיות זמר מגיל מאוד קטן, אז איך הגעת בעצם לעולם המוזיקה? 

"זה נשמע לגמרי כמו קלישאה, אבל זה באמת הדבר הכי נכון בעולם אני לא רואה את עצמי עושה בחיים שום דבר חוץ ממוזיקה, כי כשזה בוער בך וכשאתה גם עושה את זה במשך כל כך הרבה שנים, ואם זה הדבר שאתה עושה הכי טוב, אז זה פשוט בחר בי ואני זורם עם זה ועושה את זה בצורה הכי טובה שלי כי אני מבין שזה הייעוד שלי בחיים".

יש זמרים מסויימים שאתה אוהב ושהשפיעו עלייך בצורה מסוימת?

"אני מעריך כל כך הרבה זמרים, מאוד מושפע ממריה קארי, וויטני יוסטון, כל הדיוות הגדולות גם: ביונסה, סלין דיון, ברונו מארס, סטיבי וונדר ועוד הרבה. חוץ מזה, החינוך המוזיקלי שלי הוא מאוד קלאסי, למדתי פסנתר קלאסי, ואני חושב שזה גם אחד מהדברים שמייחדים אותי מזמרים אחרים, שהם מאוד מושפעים יותר מהדברים שקורים היום ואני יותר מושפע ממה שהיה פעם".

 

הכי רחוק שאתה מסוגל לחשוב, מה החלום הכי גדול שלך?

"זאת השאלה הכי קשה, כל פעם ששואלים אותי את זה אני לא יודע מה לענות, החלומות שלי הם כל כך גדולים וענקיים ולפעמים זה קצת מפחיד להגיד אותם בקול רם. מאוד הייתי רוצה לזכות בגראמי, מאוד הייתי רוצה לייצג את ישראל באירוויזיון, באמת יש כל כך הרבה דברים שהייתי רוצה, אבל אני אגיד ככה - החלום האמיתי זה באמת להישאר נאמן לעצמי, לעשות מוזיקה טובה, ובסופו של דבר גם לעמוד על הבמות הכי גדולות בעולם עם המוזיקה הזאת".

 
תגובות