הפתיעו אותנו: שני שיתופי פעולה בסופש אחד!. צילום מסך מיוטיוב, Dimitrios Kambouris/Gettyimages.iL

הפתיעו אותנו: שני שיתופי פעולה בסופש אחד!

יום שישי הגיע וציפינו רק ליציאת השיר של להקת ליטל מיקס עם ניקי מינאז' ואז שון מנדס הפתיע אותנו בקאבר מיוחד עם משמעות רבה. זה מה שחשבנו על השירים

הלהקה ליטל מיקס נכנסה לחיינו בשנת 2011 ומסרבת לצאת, חברות הלהקה ג'ייד ת'ירלוול, ג׳סיקה נלסון, לי-אן פינוק, ופרי אדוארדס ממשיכות להפתיע אותנו בשירים מיוחדים והתבגרות עם השירים. בעוד שלהקות אחרות יוצאות אקס פאקטור התפרקו לנו מול העיינים (פיפת' הארמוני ווואן דיירקשן) ליטל מיקס מראה יציבות והיום (ו') מוציאה שיר חדש עם ניקי מינאז' ולשיר קוראים - "Woman Like Me".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מתחיל בחברות הלהקה כשכל אחת שרה בית בשיר, בפזמון הן שרות ביחד וככה שוב שרות כל אחת בנפרד וביחד. שיר מאוד מגניב קליל, מקפיץ, אך עם זאת בעל משמעות רבה. השיר מדבר על להעצים נשים בכל משקל וצורת גוף שהן. נשים הן כוח ובנות הלהקה רצו לשמר את זה ולהגיד את זה לכולם. בקטע הראפ של מינאז' היא ממשיכה בקו של להעצים את האישה ולגמרי מצליחה בזה. בסיום השיר חוזרות בנות הלהקה ושרות את הפזמון שסוגר לנו את השיר בצורה מושלמת. לגמרי סגירת מעגל בשביל בנות הלהקה שהביצוע הראשון שלהם כלהקה באקס פאקטור היה לשיר של מינאז'.

 

אמנם זה לא סינגל חדש אך זה בהחלט קאבר עם משמעות רבה, היום (ו') שון מנדס פרסם קאבר לשיר האגדי של להקת קווין "Under Pressure" את הקאבר שיחרר עם חברתו הטובה טדי גיגר המפיקה את שיריו של מנדס משיריו הראשונים. קאבר זה ישמש כשיר המרכזי של הסרט "Bohemian Rhapsody". כפי שידוע לכולנו סולן להקת קווין פרדי מרקורי נפטר ממלחת האיידס, מנדס כותב על השיר בחשבון האינסטגרם שלו שהקאבר גם יצא להעלת המודעות לאיידס. מנדס הקאבר מרגש אותנו בעקבות המשמעות הרבה שלא ציפינו ממנו, הוא לקח את השיר של להקת קווין ועשה ממנו משהו אחר לגמרי עם משמעות חדשה ורחבה יותר, לגמרי אהבנו!

 
 
תגובות