השיר שלנו: "השיר שובר את כל החומות וחודר ללב". צילום מסך מיוטיוב

השיר שלנו: "השיר שובר את כל החומות וחודר ללב"

במהלך החיים אנו שומעים אלפי שירים. בשלב מסוים אנו נתקלים בשיר אחד שיוצר בליבנו הזדהות עמוקה וכנה ואנו מרגישים שהוא נכתב בשבילנו. בכל שבוע כתב אחר של ערוץ המוזיקה שלנו יספר על שיר מיוחד עבורו - השיר שלו

השיר שבחרתי הוא "See you again" שהוא שיתוף פעולה של הזמר וויז קאליפה וצ׳ארלי פות׳ שיצא לפני כשלוש שנים והצליח לרגש במהרה מליוני אנשים ברחבי העולם. השיר זכה בתארים רבים ויש שסבורים כי הוא אף היווה את פריצתו האמיתית של פות' לחיינו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר נכתב על השחקן פול ווקר שמוכר בזכות תפקידו בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני". באופן אירוני ומצמרר נהרג ווקר בתאונת דרכים כשלקח יום חופש מצילומי הסרט השביעי בסדרת הסרטים. חבריו על הסט החליטו לכתוב עליו שיר ופנו לשני הזמרים שהפכו אותו לאחד השירים המרגשים ביותר בכל הזמנים.

 

השיר See you again  הוא אחד השירים היותר חזקים ומשמעותיים שיצא לי לשמוע. כמו כל צופי הסרט גם לי היה מקום מיוחד בלב לדמותו של ווקר לכן כשהוא נהרג, זה היה שוק מוחלט בשבילי ובשביל מליוני הצופים האדוקים שהתחברו לדמותו יותר ויותר בשבעת הסרטים. זה היה רגע שהיה קשה ככ לעכל ואחריו אנשים רבים נשארו עם שאלות, עד שבערך שנה וחצי אחרי המוות, שוחרר השיר שסגר את כל השאלות. אחריו כבר לאף אחד לא היו יותר מילים.

לא רק שהשיר הוא אחד השירים האהובים עליי, הוא גם השיר עם הכי הרבה משמעות בשבילי. בכל יום אנחנו שומעים על אנשים שמחים במפתיע, או לא במפתיע. הפחד הגדול ביותר הוא לאבד את הקרובים לנו ובדיוק בסיטואציה הזו השיר הזה עוזר לי במיוחד. בכל רגע של געגוע לאדם שאני אוהבת וכבר איננו הדבר הראשון שעובר לי בראש זה השיר הזה שמרגיע אותי במיוחד וגורם לי להרגיש שאני לא לבד בכל מה שקורה. קולם של השניים יוצאר אווירה כה מרגיעה ומחבקת שהפכה את השיר לכזה שמליוני אנשים מצליחים להזדהות עמו.

 

תגובות