Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על קייטי פרי. GETTYIMAGES

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על קייטי פרי

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע קייטי פרי

 קייטי פרי ידועה בשלל השיגים וטרנדים שאי אפשר לשכוח. הקליפים הצבעוניים והרגעים האייקונים על הבמה רק מזכירים לנו כמה הזמרת הגדולה היא אחת הכוכבות הטובות שהיו בתקופה האחרונה. רק לא מזמן הסתיים סיבוב ההופעות הרביעי והגדול של פרי שכלל יותר מאה הופעות להיטים ורגעים אהובים, עכשיו בואו נראה כמה עובדות פספסתם או לא ידעתם על הזמרת האייקונית. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היא בכלל בלונדינית?

אז כן, למרות שבשנה האחרונה היא חזרה לבלונד והשיער הקצר וגם לפעמים שילבה עימו צבעים פרי היא נולדה בלונדינית. היא התפרסמה במראה השיער השחור וראינו אותה לא מעט פעמים גם מחליפה לכחול, ירוק ורוד ועוד הרבה צבעים אחרים. למעשה צבע השיער המקורי שלה הוא בלונדיני ורק בשלב מאוחר יותר החליטה לצבוע את שיערה לשחור.

האלבום ראשון שלה הוא גוספל נוצרי

קייטי פרי הוציאה את אלבומה הראשון שהייתה רק בת 17 והוא בכלל לא כלל שירי פופ קצביים כמו שאנחנו מכירים אלא שירים על הנצרות, האלבום לא מכר הרבה עותקים אבל קייטי המשיכה לנסות. היא עזבה את הלימודים ועברה לבד ללוס אנג'לס, למדה מוזיקה ורק לאחר הרבה עבודה אלבומה הראשון  "One Of The Boys" זכה להצלחת ענק.

 

על מי נכתב "I Kissed A Girl"?

מרגע יציאתו של השיר נשאלה הזמרת רבות על מי הוא נכתב, הזמרת מיילי סיירוס אמרה שהשיר נכתב עליה עוד שהייתה בת 15 בתקופה שהשיר יצא. אך פרי סיפרה בראיון לג'יימס קורדן שהשיר נכתב בהשראת השחקנית המוכרת סקרלט ג'והנסון.

 

היא הגיע לשיא של מייקל ג'קסון

כבר באלבומה השני היא שברה את אחד השיאים שכל זמר רוצה להגיע אליהם ושברה את שיאו של הזמר האגדי מייקל ג'קסון. פרי הצליחה להגיע להשיג שלו כשכל הסינגלים באלבום נכנסו לעשיריה הפותחת במצעד ה"בילבורד" וחמישה מהם לקחו את המקום הראשון והפכו אותה לאישה הראשונה בהיסטוריה שעושה זאת ממש כמו ג'קסון. בין השיאים הגדולים שלה היה גם במופע המחצית של הסופרבול בו הגיע לרף צפויות שעשה היסטוריה.

 

לייב של 96 שעות

לקראת אלבומה הרביעי של הזמרת שיצא שנה שעברה היא החליטה לצלם לייב מבית מלא במצלמות בו צופים מהיוטיוב יכלו לראות אותה משך ארבע ימים כול היום מתארגנת למופע, ברגעים מרגשים, עצובים ומצחקים פוגשת חברים ומראיינת מפורסמים כמו קייטלין ג'נר, ג'רמי סקוט ועוד. הלייב זכה למיליוני צפיות ביוטיוב וכמובן הפך לאחד הדברים המקוריים והמיוחדים שהלהיבו את כולם.  

 

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואלת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה.

קייטי הדסון וקייט הדסון

אלבומה הראשון של קייטי פרי כלל את שם המשפחה מקורי שלה הדסון, לאחר מיכן החליטה לשנות את שמה לקייטי פרי שכבר הופיע על אלבומיה כדי שלא היה בלבול בינה לבין השחקנית ההוליוודית קייט הדסון מכיוון ששמותיהן דומים.

היא העריצה את הכוכבים הגדולים

כשקייטי פרי הייתה ילדה היא הייתה רגילה לשמוע מוזיקת פופ כמו שהיא עושה היום, היא גדלה על אמנים כמו מייקל ג'קסון ועל כל הכוכבים הגדולים שתמיד היו כמו מודל השראה בשבילה. גם שהייתה ילדה אהבה להתחפש הרבה ולכן בהופעות שלה תמיד תראו אותה עם הלוקים הכי מטורפים.

 

 

 

 

תגובות