סיכומוזיקלי: כוכבת "אילת" בקאבר מרגש. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: כוכבת "אילת" בקאבר מרגש

עוד שבוע הסתיים לו ושירים חדשים שיצאו שיהפכו ללהיטים גדולים. אם פספסתם את השירים שיצאו השבוע זה המקום בשבילכם! והשבוע: שרית חדד בעוד להיט וכוכבת "אילת" מרגשת במחווה לדמי לובאטו

גם השבוע אספנו לכם את כל הסינגלים והסרטונים שיצאו בשבוע האחרון שמשכו את תשומת הלב שלנו ולא יכולנו להישאר אדישים אליהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאור גמליאל - "סרט ישראלי"

מאור גמליאל הוא לא אותו אחד שהגיע לכוכב הבא לפני מספר שנים עם הדובי המפורסם, מאז הוכיח לנו שהוא מכונת להיטים גדולה! השבוע חזר גמליאל עם שיר חדש בשם "סרט ישראלי" - השיר מתאר את החברה שלנו ואיך כולנו חיים בסרט ישראלי. המילים מתכתבות מצוין עם הלחן וזה ללא ספק יהייה להיט ענק, אנחנו לא מספיקים לרקוד.

לסיכום: יהייה להיט ענק כמו השירים הקודמים ★★★★★

 

דודו טסה - "נעמוד בזה"

לאחר אין ספור להיטים גדולים דודו טסה שיחרר השבוע שיר חדש בשם "נעמוד בזה" את השיר כתב והלחין טסה, את השיר גם כתב עם עלמה זהר. השיר מדבר על זוגיות שבן הזוג אוהב את בת זוגתו כל כך אך זה לא הדדי, היא בורחת לו וכל פעם מחדש מתרצת את זה ב"נעמוד בזה" ממש כמו שם השיר. הקליפ אולי לא ממש קשור למשמעות של השיר אך לא הורס לו. טסה הכניס גרוב מגניב לשיר ולגמרי עפנו על השיר הזה, מצפים לשמוע עוד שירים כאלה כי זה לגמרי הכניס אותנו לאווירה.

לסיכום: תודה לך על עוד להיט! ★★★★★

 

שרית חדד - "אמאל'ה ואבאל'ה"

פשוט "אמאל'ה ואבאל'ה"! ממש כמו השם של השיר החדש של שרית חדד. חדד מוכיחה לנו שוב שהיא יודעת את זה ובגדול ושהיא המלכה האמיתית כאן. אך עם כמה שזה להיט גדול אנו מרגישים שהאחרונים של שרית די נשמעים אותו הדבר. היינו רוצים שהיא תחדש לנו קצת ותיצור שירים בסגנונות אחרים שלא חוזרים על עצמם כמו הלהיט הזה.

לסיכום: אהבנו ממש, אך ציפינו למשהו אחר ★★★★

 

יובל בדש - "כמה את יפה"

הזמרת הצעירה יובל בדש חוזרת בעוד שיר לגמרי מלא בהעצמה נשית ולהאמין בעצמך. היא הפתיעה אותנו כלכך בקטע טוב. השיר שהוציאה השבוע שנקרא "כמה את יפה" מדבר על אישה שלא מאמינה בעצמה ולא בטוחה במראה שלה. השיר מתאר איך בן הזוג מאוד אוהב את המראה של בת זוגתו והוא גורם לה להרגיש טוב עם עצמה. שיר מעולה שמצד אחד מנגינה קלילה וכיפית ועם זאת גם נותן ערך מוסף על החיים.

תמשיכי ככה יובל! מצפה לך עתיד מזהיר ★★★★★

 

שווה האזנה

מיקה צור - "Stone Cold" קאבר

כוכבת הסדרה "אילת", מיקה צור, פרצה לחיינו במסך הטלוויזיה רק בזמן האחרון וכעת היא מוכיחה שהיא לא רק שחקנית (ואנחנו לא מדברים על ההשתתפות ב"כוכב הבא" לפני שנתיים). אתמול (ה') פורסם קאבר של השחקנית לשיר "Stone Cold" של הזמרת דמי לובאטו ואנחנו עדיין בהלם. זהו שיר מאוד קשה לביצוע וצור שיחקה אותה בענק! היא שרה מדהים, הגיע לגבהים הנכונים בבצורה מיוחדת ונכונה ואנחנו לגמרי מחכים לעוד ביצועים כאלה ממנה ולסינגלים משלה. אל תשכחו איפה שמעתם עליה ראשונים.

 
תגובות