Start Point: הזמרים שהתחילו את דרכם בדיסני. צילום: GettyImages

Start Point: הזמרים שהתחילו את דרכם בדיסני

אין אחד שלא מכיר את התכניות האהובות שמשודרות בערוץ דיסני בכל ערב, הופעה באחת מהן היא שאיפתם של בני נוער רבים בכל העולם ולגמרי בצדק! לאחר הופעתם בערוץ רבים מהשחקנים הצעירים בערוץ פתחו בקריירה מוזיקלית משלהם והפכו לשמות הבולטים ביותר בתעשיית המוזיקה, אספנו לכם את הבולטים שבהם

כולנו מכירים את הערוץ האהוב והמוכר- ערוץ דיסני, בו אפשר למצוא מגוון סדרות טלוויזיה מוזיקליות ואהובות עלינו במיוחד, אבל האם ידעתם שחלק מהזמרים הגדולים ביותר כיום התחילו בכלל בתור שחקנים בערוץ האהוב? אחד הדברים הנדרשים מהשחקנים הראשיים בסדרות האהובות של הערוץ היא יכולת שירה ורבים מהם משחררים מספר שירים אך מעטים הופכים לשם שמוכר בכל בית, אספנו לכם את אלה שעשו זאת ובגדול.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דמי לובאטו

מי לא שמע על הזמרת המצליחה דמי לובאטו? קשה מאוד לפספס אותה ואת השירים המוכרים והאהובים שלה, אבל האם ידעתם שהזמרת האמריקאית בת ה26 התחילה את דרכה בכלל בתור שחקנית בערוץ דיסני? לובאטו שיחקה בסרטים "קאמפ רוק" ו "תוכנית להגנת נסיכות" ששודרו בערוץ דיסני, בתור הדמות הראשית, באחת הפעמים כשהתבקשה לבצע קטע מוזיקלי כלשהו, שמעו אותה מפיקים בכירים שראו בה פוטנציאל גדול ולאחר מכן הוחתמה בחברת התקליטים בבעלותה של דיסני. היא כיכבה גם בסדרת טלוויזיה משלה הנקראת "תנו לסוני צ'אנס", ולאחר שתי עונות בהן כיכבה החליטה לעזוב את הסדרה ולצאת לקריירה מוזיקלית, החלטתה הביאה לסיומה של הסדרה אך דמי יצאה לקריירה חדשה. מאז ועד היום (כבר למעלה מ8 שנים) היא עוסקת במוזיקה ונחשבת לאחת מהזמרות המוכרות ביותר בעולם. חוץ מקריירת השירה שלה, היא גם מדובבת ולפעמים מתארחת בסדרות טלוויזיה מוכרות ואף שרה את שיר הנושא של הסרט "Frozen".

 

סלינה גומז

אם כבר דיברנו על דמי לובאטו איך אפשר שלא להזכיר את חברתה הטובה והמוכשרת לא פחות- סלינה גומז שגם כיכבה יחד איתה סרט "תכנית להגנת נסיכות". כמו לובאטו גם גומז התחילה את דרכה בערוץ דיסני. לאחר שהשתיים השתתפו בכמה סדרות שלא קשורות לערוץ, נבחנו שתיהן לתוכניות שונות בערוץ דיסני. גומז הופיעה בתור אורחת בפרק בסדת הטלוויזיה "החיים היפים של זאק וקודי" ובשנת 2007 קיבלה תפקיד ראשי בסדרת הטלוויזיה המצליחה מאוד "המכשפים מווברלי פלייס"  לצד דיוויד הנרי וג'ייק ט. אוסטין ואף שרה את שיר הנושא של הסדרה. גומז גם השתתפה בתפקיד משנה בסדרה "האנה מונטנה". מאוחר יותר החליטה שהיא רוצה לנסות את מזלה גם בקריירת מוזיקה והקימה להקה בשם "סלינה גומז והסצנה" שחתמה על חוזה הקלטות בחברה בבעלות דיסני, מאז היא לא מפסיקה להפתיע, לחדש ולפרסם שירים שלא יוצאים לנו מהראש.

 

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס הייתה בת 11 בלבד כשנבחנה לתפקיד הראשון שלה בערוץ דיסני. למעשה, היא נבחנה לתפקיד משני ולא ראשי, אך מפיקי הסדרה התלהבו בצורה יוצאת דופן מכישרון המשחק והשירה שלה והתעקשו שתיבחן שוב אך הפעם לתפקיד הראשי. היא הקשיבה לעצתם ונבחרה לשחק את הדמות הראשית בסדרה "האנה מונטנה" שהפכה לאחת הסדרות המדוברות והזכורות ביותר של הערוץ וזכתה למספר צופים שובר שיאים, מה שהפך את סיירוס לאלילת נוער. הזמרת הוציאה אלבום כאשר חלק אחד שלו שימש לסדרה בה השתתפה והחלק השני שימש כאלבום האולפן הראשון שלה. כמו קודמותיה גם היא חתמה על חוזה הקלטות עם חברת התקליטים בבעלותה של דיסני והחלה להפיץ את המוזיקה האישית שלה, מאז ועד היום היא עשתה אין ספור שינויים בסגנון המוזיקה שלה והתבגרה יחד עם צופי הסדרה, עם מוזיקה מעולה ולא מעט דרמות היא לא יורדת מהכותרות ונחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם.

 

רוס לינץ'

הכוכב הצעיר בן ה22 הופיע בערוץ דיסני בשנת 2011 בסדרה "אוסטין ואלי" בתפקיד הדמות הראשית "אוסטין". תוך כדי ההופעה בסדרה הוא החל לעבוד על המוזיקה שלו ולפתח קריירה מוזיקלית, הוא ביצע את פסקול הסדרה של אוסטין ואלי וכיוון שבסדרה הוא מגלם דמות של זמר מתחיל היו לו שלל הזדמנויות להתרברב ביכולות השירה שלו כמעט בכל פרק ששודר. במקביל הוא הקליט מספר שירים שתרמו להצלחתו גם בתחום המוזיקה. לאחר הצלחת הסדרה לינץ' הופיע בסרטים "חוף מהסרטים" וסרט ההמשך "חוף מהסרטים 2" בתור הדמות הראשית לצד השחקנית המצליחה מאיה מיטשל,גם סדרת הסרטים הזו שילבה לא מעט שירים שהוצגו בצורת מחזה זמר, מה שהוכיח לכולנו שהזמר יכול לשיר, לרקוד ולשחק באותו הזמן ולעשות את הכל מעולה (אנחנו לא יכולים אפילו לתפוח על הראש ולסובב את היד על הבטן במקביל). ללינש יש גם להקה בשם "R5" שהחברים בה הם שלוש אחיו ואחותו.

 

ברידג'ית מנדלר

מי שסוגרת את הרשימה שלנו כנראה מוכרת לכם מהסדרה המצליחה "גוד לאק צ'ארלי" בה שיחקה את "טדי", הדמות הראשית. עם הצלחתה של הסדרה קטפה מנדלר גם את התפקיד הראשי בסרט "למונייד מאות'" של דיסני, בו זכתה לשיר ולהראות לכולנו שהיא יכולה גם לשחק וגם לשיר. מאז היא עשתה לא מעט, היא הוציאה אלבום משלה ששניים משיריו, "Hurricane" ו-"Ready Or Not" זכו למאות מליוני צפיות ביויטיוב ולהצלחה מסחררת בכל העולם. לפני כשנתיים שיחררה הזמרת אלבום קטן שזכה לשלל ביקורות חיוביות והיא ממשיכה לעבוד, ליצור מוזיקה ולשחק.

 
תגובות