להעביר את הנסיעה בכיף: פלייליסט הנסיעות המושלם. צילום מסך מיוטיוב

להעביר את הנסיעה בכיף: פלייליסט הנסיעות המושלם

אם אתם מאלה שהכי חייבים מוזיקה כדי להעביר את הזמן והשעמום בטיסה או נסיעה ארוכה. זה הזמן שלכם לשמוע את השירים הכי מאסט לנסיעה

אם אתם נוסעים הרבה או אפילו רק נסיעה של 10 דקות או טיסה לחו"ל זה הפלייליסט בשבילם! השירים שיעבירו לנו את הנסיעות בכיף עם מוזיקה טובה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Castle On The Hill - אד שירן

הסינגל השני מהאלבום האחרון של אד שירן שצבר הרבה צפיות והצלחה רבה, השיר מסכם את חיו של שירן ומראה נקודות חשובות בחייו, כשאנחנו מאזינים לשיר זה בזמן נסיעה אנו חושבים על הרגעים האלה בחיינו ואיך הם חלפו ועברנו.

 

נוסע - אליעד

שם השיר לגמרי מתאר את נושא הכתבה, "אז אני נוסע לפעמים, מתגעגע לימים.." כשאנחנו מאזינים לשיר הזה במהלך הנסיעה אנחנו מתגעגעים לימים שעברנו וחושבים מחשבות טובות. אליעד לגמרי גורם לנסיעה שלנו לעבור בכיף ובמוזיקה הכי טובה שאפשר!

 

טיסה 5325 - משה פרץ

השיר טיסה 5325 הוא ללא ספק השיר שגורם לנו להיכנס לאווירת טיסה. כי מה יותר טוב מאשר לחשוב שאתה נמצא במטוס בדרך למקום שאתה הכי מפנטז עליו? שיר זה מתאר את הטיסה לה אנו מחכים, הלוואי והיינו על הטיסה המדוברת בשם השיר ולא לומדים למבחנים.

 

Hips Don't Lie - שאקירה

השיר הרביעי ברשימה הוא השיר “hops don’t lie” של שאקירה הוא שיר מאוד קיצבי וקליט והכי חשוב נעים לשמיעה. שיר שהכי חובה לכל פלייסט נסיעה , הכי מעביר את הנסיעה באווירה חיובית וכיפית.

 

קולדפליי - Adventure Of A Lifetime

שיר מתוך האלבום השביעי של הלהקה קולדפליי. ממש כמו שם השיר "חוויה של פעם בחיים", הנסיעה או הטיסה שאנו שומעים את השיר בדרך אלייה זו לגמרי נסיעה של פעם בחיים, אנחנו בחיים לא נשכח את החוויות מאותו הטיול והקליפ של השיר לגמרי מתאר את החוויה, והקליפ של השיר עושה את השיר עוד יותר טוב!

 

 

 
תגובות