הנעורים הם כוח: שון מנדס בקליפ חדש ועוצמתי. צילום מסך מהקליפ

הנעורים הם כוח: שון מנדס בקליפ חדש ועוצמתי

לאחר שהשיר זכה להצלחה גדולה שון מנדס החליט להוציא לשיר “Youth” קליפ בעל משמעות רבה ורצון לשנות את העולם

שון מנדס מפתיע כל פעם מחדש, והיום (ב׳) הוא חוזר בהפתעה נוספת, לפני כשבוע מנדס הוציא קליפ לשירו “Lost In Japan” והיום הוא מוציא קליפ מיוחד לשיר “Youth”, שיתוף הפעולה של מנדס עם הזמר קאליד, שיר עוצמתי ומרגש על המשמעות האדירה של הנעורים, ואיך אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו את הנעורים שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר אנחנו כבר מכירים, שיר אהוב על כולנו מלא בהעצמת הנוער בעולם, את החוכמה שלו והכריזמה. איך אי אפשר לקחת את הנעורים מאיתנו גם אם קצת קשה! בקליפ שלגמרי נותן למילים משמעות מיוחדת ועוצמתית, ניתן לראות נערים שונים במקרים שונים, נערים בלי הבדלי דת גזע או מין שנלחמים על מה שהם רוצים לעשות, ישנה להקת בלרינות, נער ללא רגליים ועוד נערים רבים שעושים מה שהם אוהבים לעשות גם אם זה לא מקובל בחברה.

 טריילר הקליפ

הקליפ מבקר את הסטיגמות שאנו רואים בחברה שלנו. חלק נרחב מהקליפ מדבר על הרוע שיש בעולם ואיך צריך לשנות את זה! את הקליפ מנדס הוציא בשיתוף פעולה עם ״אפל מיוזיק״, ולכן כרגע נמצא בבילעדיות רק באפליקציה של "אפל מיוזיק", ואולי בהמשך יגיע גם לרשתות חברתיות נוספות של הזמר. הקליפ משמש כהעלאת המודעות להצבעה בבחירות שמתקיימת בימים אלה בארצות הברית, מנדס מעלה תמונה לאינסטגרם שכתוב בה: ״הנעורים שלנו הם הכוח שלנו, תצאו להצביע״.

תגובות