השיר שלנו: "לכל אחד יש את האמונות שלו". צילום מסך מיוטיוב

השיר שלנו: "לכל אחד יש את האמונות שלו"

במהלך החיים אנו שומעים אלפי שירים. בשלב מסוים אנו נתקלים בשיר אחד שיוצר בליבנו הזדהות עמוקה וכנה ואנו מרגישים שהוא נכתב בשבילנו. בכל שבוע כתב אחר של ערוץ המוזיקה שלנו יספר על שיר מיוחד עבורו - השיר שלו

אני הילה זבולון, כתבת ערוץ מוזיקה בפרוגי והיום רציתי לדבר אתכם מקרוב, בארבע עיניים על אמונה, כוח רצון ותקווה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמונה ותקווה לא באים כל כך בקלות. זה דורש התמדה, כוח רצון ולעתים אף כוח סבל. כשאנחנו מאמינים במשהו, מישהו או בעצמנו, אנחנו צריכים לרצות את זה בכל ליבנו, במובן הכי חזק שקיים. היום באתי אליכם בטור אישי במיוחד, מלב אל לב, שידבר על אמונה, תקווה ומה שבניהם.

השיר שבחרתי הוא השיר "Believer" של אימג׳ין דראגונס. השיר מדבר על ההתמדה שבאמונה, על כך שנעשה הכול, ונעבור הכול, כי אנחנו מאמינים כמו שהשיר אומר ״אתה הפכת אותי למאמין. שברת אותי, בנית אותי מחדש.״ השיר מדבר אל הלב ובעוצמה, שגם כשאנחנו נשברים אנחנו צריכים לבנות את עצמנו מחדש, בעזרת האמונה החזקה שלנו.

 

בתור אדם דתי מסורתי, אני יכולה להגיד שהאמונה שלי מתבטאת בהרבה דרכים. אני מתפללת בבוקר, מאמינה באלוקים ושומרת על אורח חיים דתי, וגם כשאומרים לי כל מיני דברים כמו ״מה, לפעמים לא מתחשק לך לראות טלוויזיה בשבת? או לעשות דברים שאסור?״ התשובה היא לא. גם אם יש משהו בתוכי שרוצה, אני לא אעשה את זה. האמונה שלי חזקה מאוד ואני לא אשבור אותה. אבל מצד אחר האמונה שלי יכולה להתבטא גם כאמונה בעצמי, לפני מבחן גדול או מצבים כדומה. לכל אדם יש את האמונות שלו, וחשוב מאוד לא לעזוב אותן לעולם, ולהמשיך להאמין ולקוות.

 

כולנו מכירים מצב בו אנחנו רוצים משהו כל כך חזק, שאנחנו מסוגלים לעשות כמעט הכול בשבילו. אנחנו מסוגלים לוותר על דברים מסוימים בשבילו. מאמינים שנוכל להשיג אותו כמעט בכל מחיר. כוח הרצון שלנו כאן, הוא כוח הרצון כשאנחנו מאמינים במשהו בצורה חזקה. כשאנחנו מאמינים, אנחנו רוצים משהו בצורה חזקה מאוד. הלב שלנו נפתח ומכיל רגשות שלא ידענו שקיימים בתוכנו. להכיל, לקוות, ולדעת שהכול אפשרי, כשאנחנו מאמינים, ואנחנו מסוגלים.

לסיכום, המסר שלי מהשיר העוצמתי הזה הוא שאל תפסיקו להאמין לרגע. גם כאשר זה נראה אבוד, חסר תקווה, עומד להתרסק- תאמינו בכל הלב עד הרגע האחרון, והאמונה שלכם לא תאכזב אתכם לעולם. או כמו שהנרי מילס אומר- לעולם אל תפסיקו להאמין.

 

תגובות