לא שמעתם: השירים הלא מוכרים של הזמרים האהובים . צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

לא שמעתם: השירים הלא מוכרים של הזמרים האהובים

לזמרים המצליחים בעולם ישנם גם שירים שמגיעים לפחות הצלחה משיריהם המצליחים, הכנו לכם רשימה של שירים שאולי לא שמעתם אבל הם לגמרי שווים יותר חשיפה

יש מספר גבוה מאוד של זמרים מצליחים ומפורסמים בכל רחבי העולם, ולהם שירים בעלי מיליוני צפיות שמושמעים עד היום. אבל האם ידעתם שלאותם זמרים מפורסמים שאתם אוהבים יש גם שירים שיצאו ולא הצליחו, כמובן שמדובר בשירים שלא יצאו כסינגלים ונכללו באלבומים המלאים של הזמרים ולכן לא נחשבים למוכרים כלכך. במיוחד בשבילכם, אספנו לכם את חמשת השירים הפחות מוכרים של הזמרים המוכרים ביותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Amsterdam - Coldplay

קולדפליי נחשבת לאחת מהלהקות המצליחות ביותר בעולם, עם מיליוני צפיות ומעריצים, אך השיר "אמסטרדם", הוא אחד מהשירים הפחות מוכרים של הלהקה. הוא יצא לפני יותר משבע שנים אך לרוע המזל לא צלח וצבר רק 2.4 מיליון צפיות, מה שנחשב למספר נמוך יחסית ללהקה המצליחה. אך למרות חוסר ההצלחה, יש הרבה אנשים שאכן מכירים בשיר ואוהבים אותו מאוד, וקולדפליי ממשיכה להיות מפורסמת ואהובה ברחבי העולם.

 

English Rose - Ed Sheeran

השיר "English rose" של אד שירן הוא אחד מהשירים הפחות מוכרים של האמן המפורסם. כידוע, אד שירן נחשב לאחד מהזמרים המצליחים ביותר בעולם, עם שירים שצברו מיליארדי צפיות ביוטיוב, כמו "Shape of you", "Perfect"  ועוד שירים רבים וטובים. השיר המדובר לא צבר מספר רב של צפיות, ובקושי הופץ ופורסם, אך מרבית האנשים שנחשפו לשיר זה ושמעו אותו, כתבו שזהו שיר מעולה, וחבל שלא יצא לו להתפרסם כמו שהיה אמור.

 

All I ask- Adele

אדל היא אחת מהזמרות המפורסמות והמצליחות בעולם, כבר שנים רבות ואף נחשבת לדיווה בגלל הקול העוצמתי והמרשים שלה. אך למרות זאת, לאדל יש מספר שירים לא מוכרים במיוחד שצברו מספר נמוך של צפיות, אחד מהם הוא השיר "All I ask" , שצבר רק 1.4 מיליון צפיות, בניגוד לשירים אחרים שלה, שצברו מספר גבוה מאוד של צפיות. ועדיין, למרות המספר הנמוך של צפיות שקיבל השיר, הוא מאוד מרגש ונוגע ללב.

 

The lucky one- Taylor Swift

"The lucky one" הוא שיר לא מוכר של הזמרת המצליחה מאוד טיילור סוויפט. סוויפט היא זמרת מצליחה מאוד ולה שירים טובים ומפורסמים מאוד. היא נחשבת לאמנית מצליחה מאוד, אך השיר הזה הוא שיר שפחות הצליח. הוא לא זכה למספ גבוה של צפיות, אך זכה למספר רב של תגובות טובות עליו ומחמאות, למרות עצם היותו לא כל-כך מוכר.

 

Same mistakes- One Direction

ואן דיירקשן נחשבת לאחת מהלהקות המוצלחות ביותר והטובות ביותר בעולם. עם מספר רב מאוד של שירים, מיליוני מעריצות בכל רחבי העולם וסיבובי הופעות רבים. אך למרות זאת, הלהקה הוציאה שירים שלא הצליחו ונחשבים לפחות מוכרים, כמו השיר "Same mistakes", שצבר רק 7 מיליון צפיות, שזהו מספר הנחשב נמוך יחסית לשירים של הלהקה המצליחה. ולמרות זאת, שיר זה ועוד רבים שהפכו ללא מוכרים, הם שירים טובים מאוד, עם קצב טוב ונוגעים ללב, שפשוט לא הצליחו כמו שציפו שיצליחו.
 
 
תגובות