Fun Facts:העובדות שלא ידעתם על ג'סטין ביבר. gettyimages

Fun Facts:העובדות שלא ידעתם על ג'סטין ביבר

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע ג'סטין ביבר

גסטין ביבר נחשב לאחד מזמרי הפופ המצליחים בעולם, כבר כשהיה נער צעיר הפך למושא אהבתן של מליוני נערות בעזרת סיפור הסינדרלה שלו. הוא התפרסם בעקבות סירטון ויראלי אחד ועזר למליונים להבין כי אפשר להתחיל עשות קריירה ברשתות החברתיות.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חוש קצב

בנוסף לאהבתו לשירה ביבר אהב כלי נגינה מאז ומתמיד, מה שהוביל אותו ללמוד בכוחות עצמו לנגן ב בגיטרה (עליה הוא מנגן פעמים רבות בהופעות שלו) בחצוצרה פסנתר ותופים.

 

התגלה על ידי אשר

לא, חא התבלבלנו, הוא אמנם התפרסם בעזרת הסירטון שאימו פירסמה ביוטיוב ומנוהל על ידי סקוטר בראון אך הראשון שהחתים אותו בחברת תקליטים היה הזמר והשחקן האמריקאי אשר.

 

מטרה אחרת

כולנו יודעים שביבר התחיל את דרכו בעזרת סירטון ויראלי ביוטיוב, אך מה שלא רבים יודעים הוא שהוא התחיל לפרסם סירטונים כבר שהיה בן 12 ומטרתו הייתה שמשפחתו וחבריו יוכלו לצפות בו מופיע.

 

Never Say Never 

בעקבות יציאת אחד השירים הכי פופולארים שלו שאומר בתרגום חופשי "אף פעם אל תגיד אף פעם" הוחלט לשחרר סרט עם אותו השם על חייו של הזמר הצעיר שחיוו השתנו במהירות הבזק. הסרט זכה להצלחה רבה בארצות הברית ולתגובות אוהדות.

 

מקום שלישי

הקליפ לאחד השירים הכי מוכרים שלו "Baby" שהפך את הנער הצעחר למושא אהבתן של מליוני נערות הוא גם הקליפ השלישי הכי נצפה ביוטיוב בכל הזמנים לאחר השיר הקוריאני "gangam style" ו"See You Again". עד היום הוא צבר מעל לשני מליארד צפיות!!

 

  

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואחת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

בשבוע שעבר העובדה הנכונה הייתה העובדה הראשונה, סיה כתבה שיר לאחותה של הרקדנית שטיפחה- מאדי זיגלר, השיר נקרא "Nothing On Us" ומקנזי הצעירה לגמרי הביאה לסיה הרבה כבוד.

Love Yourself

פעם אחת ג'סטין נתקל בפוסטר של עצמו וצולם כשהוא מנשק את הפוסטר ואחר כך אומר "וואוו אני מנשק מעולה"

עובר לידו

ג'סטין אמר כי הוא מעולם לא נתן לתגובות רעות להשפיע עליו ומעולם לא הזיל ולו דמעה אחת בגלל שונאיו.

 
תגובות