טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של קמילה קביו. אינסטגרם (@camila_cabello)

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של קמילה קביו

יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של קמילה קביו

בשנה האחרונה קמילה קביו הוכיחה לנו שהיא לא רק יוצאת להקת פיפת' הארמוני אלא שהיא גם זמרת בפני עצמה. עם אלבום בכורה מצליח ושובר שיאים, קביו מוכיחה לנו כל פעם מחדש שהיא כאן כדי להישאר. בגיל 21 היא כבר אחרי סיבוב הופעות עולמי בהופעת סולו שלה ומדפים מלאים בגביעים רבים שזכתה בהם בשנה האחרונה. ריכזנו לכם כאן את חמשת השירים האהובים עלינו של קביו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

I Know What You Did Last Summer

השיר שפותח את הרשימה שלנו הוא שיתוף הפעולה האייקוני של קביו ולא אחר מאשר שון מנדס לשיר "I Know What You Did Last Summer". השיר שיצא לפני כשלוש שנים הפך ללהיט ענק שהעמיד את השניים במקום גבוה במצעדי המוזיקה השונים. שילוב הקולות של מנדס וקביו הוא ייחודי ויוצא דופן ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע עוד שיתופי פעולה של השניים.

 

Havana

השיר שהפך את קריירת הסולו של קביו מנחמדה למטורפת. נעשה בשיתוף פעולה עם הראפר יאנג ת'אג. קביו נולדה בקובה, והעיר הוואנה היא עיר הבירה של קובה. בתור ילדה קביו עברה לארצות הברית. השיר בעצם מתאר את האהבה הגדולה של קביו לארץ הולדתה, את הגעגוע. כל המסרים האלה מועברים אלינו בלחן מקביץ וקליט, שלגמרי גורם לנו לרקוד.

 

Crying In The Club

השיר שפתח את קריירת הסולו של קביו, השיר מתחיל בקביו שרה בסגנון בלדת פרידה, כמו שיר פרידה ולאחר זמן קצר הופך לשיר מסיבות שלגמרי עושה לנו טוב על הלב. הניגודיות בשיר מתארת את הנאמר בטקסט, השיר מדבר על להרים את עצמך לאחר משבר, החלק הראשון של השיר מתאר את המשבר ולאחר מכן את הריפוי. ניתן לראות בשיר כריפוי של קביו לאחר שעזבה את להקת פיפת' הארמוני והתתחלה שלה כעצמאית. לגמרי אחד מחמשת השירים הטובים של קביו.

 

Sangria Wine

שיתוף פעולה נוסף שנכנס לחמשת השירים הטובים של קביו הוא Sangria Wine", שיתוף הפעולה של קביו עם הזמר והמפיק פארל ויליאמס. שיר מאוד קליט וכיפי, בסגנון לטיני. מילות השיר מורכבות משתי שפות, ספרדית ואנגלית שלגמרי עושה לנו את זה! הפזמון לא מפסיק לגרום לנו לחייך וזהו אחד השירים הטובים של קביו.

 

Consequences

אחד השירים היותר מרגשים ונוגעים ללב של קביו, מדובר בבלדת אהבה שמתארת את ההשלכות של האהבה של מישהי למישהו אחר. איך האהבה שלהם הייתה טהורה ובסוף הפכה לאפלולית. השיר מאוד מרגש, ניתן לשמוע את היכולות המדהימות של קביו וגם לראות שלצד להיטי הפופ הלטיני יש גם בן אדם מדהים מאחורי השירים, שיודע לבצע גם שירים בעלי משמעות.

 

 

תגובות