Fun Facts:העובדות שלא ידעתם על אריאנה גרנדה. צילום מסך מיוטיוב

Fun Facts:העובדות שלא ידעתם על אריאנה גרנדה

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בעולם המוזיקה. והשבוע אריאנה גרנדה

היא פרצה לחיינו כבר כשהייתה נערה בת 17 וכיכבה בתפקיד גדול בסדרה מבית ניקולודיאון ״ויקטוריוס״ ומאז היא לא עוצרת לרגע. היא המשיכה עם קריירת המשחק שלה ושיחקה גם בסדרות ״icarly" ו- ״סאם וקאט״ אך אז הבינה כי היא מעדיפה להתמקד במוזיקה והספיקה להוציא כבר ארבעה אלבומים מצליחים שבזכותם נכחנו לגלות את יכולותיה הווקאליות האדירות, לעלות על הבמות הגדולות בעולם, לקחת הפסקה מהמוזיקה ולחזור בגדול עם האלבום החדש. אז בזמן שכולנו מחכים לרגע המיוחל שבו תגיע להופעה בארץ אספנו לכם את כל העבודות הכי מפתיעות שלא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

150 פרסים שונים

היא בין הזמרות המוכשרות ביותר שקיימות במוזיקה הנוכחית, ללא עוררין. כהוכחה לכך נספר שבמהלך הקריירה המוזיקלית המצליחה שלה, זכתה הזמרת במעל ל-150 פרסים שונים(!) ,בניהם פרס המוזיקה האמריקאית, פרס המוזיקה של בילבורד ואפילו פרס גראמי!

 

נסיכה באופן רשמי

אי פעם תהיתם מאיפה מגיע השם המיוחד ״אריאנה״? ובכן, הוריה של הזמרת ונסיכת הפופ אריאנה גרנדה, אהבו מאוד את הנסיכה אוריאנה מסדרת האנימציה ״פליקס החתול״ ולכן הוחלט לקרוא לזמרת בשמה, מה שבסופו של יום היה גם מעט אבסורדי כשהתגלה שהיא אלרגית לחתולים.

 

לא רק זמרת

אריאנה מוכרת לנו בעיקר בתור הזמרת שלא תתבגר לעולם, זאת שגם בעוד 20 שנים תישאר לנצח הילדה בת ה17 מויקטוריוס, כולנו כבר הספקנו להכיר אותה בתור שחקנית אבל מסתבר שהזמרת בעלת הקול הכי מתוק וקסום בתחום עסקה גם בדיבוב של לא מעט סרטים ובביצוע שיר הפתיחה שלהם, בין הסרטים שדובבה נמצא את סרט האנימציה ״Underdogs" ואת סדרת הילדים המצליחה ״מועדון ווינX" שבה דיבבה את הנסיכה דיאספרו במשך שש עונות.

 

 !You Can Do It

כשהיא הייתה בת 15 היא עזבה את התיכון, אבל המשיכה לקבל חומר לימוד מבית הספר ולמדה בעזרת מורים פרטיים ואישיים. היא לגמרי ההוכחה שאם יש לך חלום, אתה יכול להגשים אותו כל עוד אתה מאמין בעצמך. או כמו שאמר וולט דיסני ״If You can Dream It, You Can Do It".

 

שלושה שירים במצעד האמריקאי

אריאנה, מלבד אדל, היא הזמרת היחידה שהיו לה שלושה שירים במקביל במצעד האמריקאי. הראשון היה ״Problem" בו שיתפה פעולה עם איגי אזיליה שהגיע למקום השני. מיד אחריו הגיע השיר ״Break Free" למצעד, שגם הוא נוצר בזכות שיתוף פעולה מצליח של גרנדה עם המפיק הגרמני זד. האחרון ברשימה בא אחרי להיטי הענק והוא ״Bang Bang" שהיה ללהיט הכי גדול שאריאנה לקחה בו חלק.

 

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואחת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

בשבוע שעבר העובדה הנכונה הייתה העובדה הראשונה, אנחנו יודעים שזה נשמע מוזר אבל ג'סטין ביבר לגמרי נתפס מצולם כשהוא מנשק פוסטר של עצמו!

תמיד על עקבים

כמו שכולנו יודעים הזמרת האהובה לא גבוהה במיוחד ומתנשאת רק לגובה של מטר אחד ו53 סנטימטרים, לכן לעולם לא תראו אותה ללא נעלי עקב!

השם של המעריצים

מעריציה של גרנדה נקראים "Ariantors", אך לפני כמה שנים הזמרת רצתה לשנות את השם הזה ל "The Loves", בתרגום חופשי - האהובים, אך הכינוי לא תפס והמעריצין נשארו עם אותו השם.

 

 

תגובות