עכשיו גם בישראל: סטטיק ובן אל משחררים סינגל ראשון באנגלית. צילום: Piper Ferguson

עכשיו גם בישראל: סטטיק ובן אל משחררים סינגל ראשון באנגלית

לפני מספר חודשים פורסם כי הצמד המצליח סטטיק ובן אל בדרך לקריירה בינלאומית, ומספר ימים לאחר שחרור הסינגל הראשון מעבר לים, כעת הוא זמין גם בישראל

סטטיק ובן אל הפכו בשלוש שנים האחרונות לצמד המצליח בישראל, בשנה האחרונה הם מילאו את היכל מנורה מבטחים ואת ה"לייב פארק" בראשון לציון עם הופעות שזכו לביקורות מעולות. אחרי שהגיעו לפסגה בישראל, כעת הם כבר עולים מדרגה בקריירה הבינלאומית שמתחילה עם סינגל ראשון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כבר באמצע שנה שעברה, סטטיק ובן אל הכריזו על חוזה ענק ובינלאומי לאלבומים באנגלית, ביום חמישי האחרון, בזמן שבן אל הפך לאבא, השניים שחררו את סינגל הבכורה שלהם "Broke Ass Millionaire" - הגרסה האמריקאית ללהיט "סלסולים". אחרי כמה ימים של ניסיון ובלעדיות למאזינים מעבר לים, כעת השיר זמין גם בישראל.

 

עם קצב מזרחי, ונגיעה מיוחדת של מוזיקה לטינית השיר הזה פשוט מושלם. נכון, כבר שמענו את השיר לפני כשנתיים אבל זה לא מונע מאיתנו לאהוב אותו שוב. מילות השיר נכתבו מחדש כדי להתאים לאמריקה אבל לא במלואן, נשמרו מילים שרק תורגמו לאנגלית. אז במקום ״בסים וסלסולים״ תתחילו לשיר ״Broke Ass Millionaire” כי זה הולך להיות להיט מיוחד שנותן וייב אחר לארצות הברית.

האם השניים יהיו הרכב השנה במוזיקה? זה הזמן להצביע להם בנבחרי השנה של גולשי פרוגי!

 
תגובות