תו הכוכב: ספיר סבן לא מפסיקה לעבוד. צילום: אוהד רומנו

תו הכוכב: ספיר סבן לא מפסיקה לעבוד

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו והשבוע: ספיר סבן

את הכישרון האדיר של ספיר סבן כולנו גילינו כשהיא קטפה את המקום הראשון בעונה הרביעית של תכנית הריאלטי המוזיקלית "The Voice" מאז היא לא הפסיקה לעבוד קשה ושיחררה לא מעט להיטים מוצלחים ועוד אחד נוסף שיצא בשבוע שעבר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלה?

"בעיקר מקבלת המון אהבה. אחרי הסינגל האחרון לקחתי כמה ימים של שקט בכל הסופ"ש הזה ואני גם אחרי סיבוב הופעות מדהים יחד עם תזמורת מזרח-מערב שזה מופע שלם של שירים בטורקית שעליהם גדלתי".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"אני שרה מאז שאני זוכרת את עצמי, יש לי קלטות שההורים שלי שמרו שאני לא מדברת בכלל אני פשוט מזמזמת. ההתעסקות ממש במוזיקה הגיעה בבית הספר כשהתחלתי להופיע בטקסים ואז בתיכון הופעתי בלהקת נוער ואז בלהקה צבאית, זה תמיד היה שם".

 

התחלת את הדרך שלך בעולם המוזיקה בתכנית ריאלטי, את ממליצה לזמרים צעירים להשתמש בפלטפורמה הזאת כדי להתחיל את הקריירה שלהם?

"ברור, אני חושבת שכל מי שגיבש את עצמו יכול להשתמש בזה, יש כל כל הרבה פלטפורמות זה בלתי נמנע, אם יש בן אדם שמאמין בעצמו ומגובש זה מקום מדהים לצמוח ממנו".

המוזיקה שאת יוצרת תואמים לסגנון המוזיקלי שאת מאזינה להם?

"לחלוטין כן! האודישן הראשון שלי התחיל בעידן רייכל ונגמר בשיר בטורקית שזה הקיצון המוחלט והשירים שאני מוציאה הם בדיוק כל הקשת הזאת בין השניים. אני שומעת בעיקר לועזי והשירים שלי הם מאוד מגוונים ותוך כדי אני מחפשת את עצמי בתוך כל הדבר הזה, להתביית על משהו אחד ואני פשוט נהנת מהעובדה שאני יכולה לשיר כל כך הרבה סגנונות".

 

אילו דברים תרצי לעשות מלבד מוזיקה?

"הייתי שמחה לשחק והייתי סטודנטית להנדסת בניין אז אולי כדי לסמן 'וי' הייתי מסיימת את התואר בשביל הילדה החרשנית שהייתי, הייתי ממש אוהבת ללמוד והייתי נהנת מזה".

בטח ההורים שלך ישמחו.

"האמת שההורים שלי לא דחפו אותי אף פעם, גם ללימודים, חודש אחרי שהשתחררתי מהצבא אמרתי לאבא שלי שיפנה זמן כי יש לנו פגישה באוניברסיטה והוא עשה את זה על הדרך כזה. יש לי הורים מאוד תומכים שאף פעם לא התערבו לי בקריירה".

© צילום: אוהד רומנו

מהו תו הכוכב שלך השבוע?

"בתוך עינייך" של סתיו שמש. זה שיר שבכל פעם שאני שומעת אותו יש לי דמעות, טקסט מדהים וביצוע אדיר שעושה לי ממש לבכות (בקטע טוב). זה כיף לפעמים להיכנס לשיר ולפרוק, גם אם הסיפור לאו דווקא קשור אלייך".

 

 

יש לך מסר לגולשי פרוגי?

"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה, תאמינו בעצמכם, תעשו את מה שאתם אוהבים ותלכו אחריי החלומות שלכם".

 

תגובות