ביקורת אלבום: ליטל מיקס מפתיעות ומחדשות בענק. יוטיוב

ביקורת אלבום: ליטל מיקס מפתיעות ומחדשות בענק

ליטל מיקס, להקת הבנות שמשגעת את העולם כבר מספר שנים עם להיטים מדהימים משחררת אלינו את אלבומם החמישי והמפתיע עם משמעות מעניינת, האם הוא יצליח כמו הקודמים?

ליטל מיקס, הלהקה שהורכבה בתכנית אקס פאקטור לפני שבע שנים הכוללת את חברות הלהקה ג׳סי נלסון, לי או פינוק, ג׳ייד ת׳ירלוול ופרי אדוארדס, משחררות בסוף השבוע האחרון את אלבומן החמישי בשם "LM5", אלבום מלא בלהיטים אך מאוזן גם עם שירים מרגשים עם משמעות. זה מה שחשבנו עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את אלבומן החמישי פותחות ליטל מיקס בשיר "The National Manthem" בו יש רק חמש שורות והוא כולו כדקה וחצי, אבל הוא בהחלט עושה לנו פתיחה מדהימה לאלבום החדש עם כמה קולות שבסוף יוצרים הרמוניה מדהימה. השיר השני באלבום הוא הסינגל "Woman Like Me", שיתוף הפעולה של בנות הלהקה עם ניקי מינאז' את השיר כתב גם אד שירן! השיר כבר מזמן בפלייליסט שלנו, שיר מלא קצב שנפתח בהפתעה וממש גורם לנו לקום לרקוד. השיר השלישי הוא "Think About Us" שיר קצת שונה מהשירים הקודמים, יותר שקט מעט אך גם מצורף לו קצב קטן בפזמון. אהבנו מאוד.

 

"Strip", הוא השיר הרביעי באלבום, בשיתוף פעולה עם הראפרית שראייה ג'י, בתחילת השיר זה סוג של מילים מלאות בקצב אך חזרות לחן וככה לאורך כל השיר. המילים הן העיקר בשיר. בשיר הן מדברות על זה שהן או בנות בכללי, הן מעבר ממה שבנים רואים, ומעצימות את עצמן בכך שאומרות "תוריד ממני את המייק אפ כי אני אוהבת את מה שמתחתיו". השיר החמישי, "Monster in Me" הוא שיר קצת יותר מסתורי, מתחיל שקט ובפזמון נכנס בו קצב חזק שעוזר לשיר גם להיות יותר קליט, מלבד זה שהוא קליט אנחנו מאוד אוהבים את הסגנון שלו כמו השם לו המסתורין מראה את ה"מפלצת".

 

את האלבום הן ממשיכות עם השיר "Joan of Arc" השיר השישי באלבום, מתחיל קצבי ומגניב ובפזמון מגיעה הפתעה מגניבה עם קצת יותר לחן, שהופכת את השיר ליותר מעניין. מיד אחר כך מגיע "Love a Girl Right" הוא מגניב, מקפיץ ומשולבות בו כמה מילים בספרדית שמיד מרימות את השיר לעננים ומעלות את מדד ההתעניינות בשיר, סוג של ביקורת צינית על הגברים שצריכים לאהוב נשים בצורה נכונה. השיר השמיני "American Boy", שהקונספט שלו מאוד מאוד דומה לשיר הקודם באלבום, לא מפתיע אותנו במיוחד כי הן עושות בו עבודה מדהימה.

 

לאחר שני שירים קצביים מגיע "Told You So" אחד השירים היותר מרגשים באלבום החדש, שיר אקוסטי יותר ווקאלי. השיר מדבר על החברות שלהן מעבר לחברות בלהקה ביחד, על כמה שהן יהיו שם תמיד אחת בשביל השניה. השיר הבא בעל שם מעט מוזר אבל זה מה שייחודי בו, הוא נקרא "Wasabi" הקצב שלו גורם לנו לצחוק והמילים שלו מוסיפות לנו סיבות לצחוק. לאחר מכן יש את אחד השירים המיוחדים באלבום, שיתוף הפעולה של בנות הלהקה ביחד עם הזמרת והכותבת קאמיל פורסל בשיר "More Than Words", מה שמיוחד בשיר הזה שכמעט כל שורה במילה אחת הן חוזרות על הברות, סוג של עיבוד מיוחד לשיר שלגמרי ייחודי ומיוחד.

 

ואם כבר מדברים על חזרות, גם בשיר הבא, "Motivate" יש לא מעט חזרות, אהל הוא שונה מהשיר הקודם. מלווה בשיר מנגינה קצת לטינית, שמוסיפה לשיר מאוד. לאח מכן מגיע השיר ה13 באלבום בשם "Notice", שיר מעניין כמו כל השירים הקודמים לו, ודומה להם בנושא של הטקסט אך מעט שונה ושקט, לא קצבי ו"רועש". "The Cure", השיר הבא, מרגש, ונכנס כמו חצים ללב, ככה הן שרות אותו, וזה עובד להן מדהים.

 

ארבעה שירים אחרונים לסיום האלבום המדהים הזה! הראשון בארבעת השירים האחרונים הוא "Forget You Not" שיר קצבי והכי לרקוד איתו כי הא פשוט מצוין! השיר הבא הוא Woman's World", שיר שונה מכל שאר השירים במשמעות שלו, ויש בו משהו מרגש, בעיקר בגלל שמתוארת שם בין היתר מערכת יחסים בין אמא לבת. שיר לפני אחרון הוא גרסה אחרת לשיר אחר באלבום, "The Cure (Stripped)" כשאנו שומעים את הגרסה הזו אנחנו מגלים צד חדש בשיר. והשיר שסוגר לנו את האלבום בצורה מושלמת הוא הסינגל "Only You", שיר זה מספר על אהבה חזרה אחרי פרידה, שיר מושלם לסגור אלבום מושלם.

לסיכום, זה אחד האלבומים הטובים ביותר ששמענו בשנה האחרונה, הלהקה חוזר ובגדול ואין ספק שכל שיר מתוך ה18 נכנס לנו לפלייליסט ביג טיים! מחכים לשמוע עוד מהלהקה.

 

תגיות
תגובות