טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ניקי מינאז׳. getyyimages.ILCarlos Alvarez

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ניקי מינאז׳

יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של ניקי מינאז'

ניקי מינאז׳ פרצה לחיינו לפני כשמונה שנים ומאז היא הספיקה להוציא שלל להיטים שכבשו את הפלייליסט שלנו כבר מהרגע הראשון וצברו מיליוני צפיות. במשך השנים היא עוררה לא מעט פרובוקציות, כמו שרק היא יודעת לעשות, דבר שמתבטא לעיתים גם בשירים והקליפים שהיא מוציאה. היא תמיד מצליחה להפתיע אותנו, בין אם זה השירים או בשיתופי הפעולה הבלתי צפויים עם הזמרים האהובים עלינו. אספנו בשבילכם את חמשת השירים הכי טובים, אהובים ומעוררי מחשבה ופרובוקציה של מלכת הראפ הבלתי מעורערת, ניקי מינאז׳.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Super Bass

השיר "Super Bass" יצא כחלק מתוך אלבום האולפן הראשון של ניקי מינאג׳. הוא זכה להצלחה רבה מרגע יציאתו, וכיום עומד על כ-750 מיליון צפיות. הוא מאופיין בעיקר בזכות הקצב המהיר שלו וזכה למגוון קאברים שונים, בניהם הגרסא של ליטל מיקס לשיר. ביצוע נוסף לשיר היה הסרטון הויראלי והמוכר של סופיה גרייס מהתכנית של אלן דג׳נרס, שבזכותו זכתה לדואט משותף יחד עם הזמרת האהובה עליה, הלוא היא ניקי. הקליפ צבעוני ומהיר במיוחד כאשר הצבע הבולט בו היה ורוד ובדומה לאופי השונה של הקליפים שיוצרת מינאז׳ היא מחליפה פאות צבעוניות בקצב.

 

 Your Love

הסינגל הבא הוא סינגל הבכורה של הרשמי של מינאז׳ שיצא אי שם ב-2010, לאחר שהוחלט שלא להכניס את השיר ״Massive Attack" אותו ביצעה בשיתוף עם שון גארט לתוך אלבום הבכורה שלה. ״Your Love" נכתב על-ידי הראפרית בעצמה ואף צבר מעל למיליון וחצי הורדות תוך זמן קצר.

 

Hey Mama

ב"Hey Mama" מארח הדיי-ג׳יי הצרפתי דיוויד גואטה את הכוכבת ובשיר אנחנו נחשפים פעם נוספת ויכולות הראפ המדהימות שלה שמפתיעות אותנו בכל פעם מחדש. הוא קצבי וקליט מאוד, הוא משלב בין קצב אפריקני לאלקטרו האוס באופן מושלם ותוך זמן קצר הצליח בגדול והפך ללהיט ענק. שיתוף הפעולה בשיר לגמרי הוכיח שהיא כאן כדי להישאר!

 

 Starship

ניקי ידועה בתור מלכת הראפ, אבל כמו שאנחנו כבר מכירים את ניקי, היא תמיד תדע איך לגוון ולהפוך את השירים שלה לכמה שיותר מיוחדים וקליטים. זה קרה גם בשיר ״Starships" שמאופיין בעיקר בזכות סגנון הפופ שבולט בו ומתאים בעיקר לחובבי הז׳אנר..

 

Side to Side

כבר הזכרנו שניקי היא מלכת הראפ?! נסיים עם השיר ״Side to side" שבו מלכת הראפ מצטרפת אל לא אחרת מאשר נסיכת הפופ, אריאנה גרנדה, שבשנים האחרונות הפכה לאחת הזמרות היותר מצליחות.  השיר ״Side to side" מורכב משני הסגנונות האופיניים לזמרות האהובות. פופ מצידה של גרנדה, איתו היא מוזהה, וראפ מצידה של מינאז׳.

 
תגובות