השיר שלנו: "חיים רק פעם אחת, תחיו את המסיבה". צילום מסך מיוטיוב

השיר שלנו: "חיים רק פעם אחת, תחיו את המסיבה"

במהלך החיים אנו שומעים אלפי שירים. בשלב מסוים אנו נתקלים בשיר אחד שיוצר בליבנו הזדהות עמוקה וכנה ואנו מרגישים שהוא נכתב בשבילנו. בכל שבוע כתב אחר של ערוץ המוזיקה שלנו יספר על שיר מיוחד עבורו - השיר שלו

אני נעם, בת 16 וחצי, חיה ונושמת מוזיקה מגיל צעיר וכמו כולם גם לי יש את השיר הזה שנחקק לי בלב. השיר הזה שאני נזכרת בו לעיתים קרובות והשיר הזה שהצליח לעורר בי רגש מיוחד. אני מדברת על השיר "Life Of The Party" של שון מנדס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר "Life Of The Party" יצא לפני ארבע שנים וזהו בעצם השיר הראשון של מנדס שזכה להצלחה גדולה, כך גם הכרתי את הזמר ואת המוזיקה שלו שמלווה אותי עד היום. אולי בשמיעה ראשונה ניתן לחשוב שמדובר בשיר אהבה, וכנראה שזה הכוונה של השיר אך אני מרגישה בשיר העצמה של האישה, שהיא לא צריכה לפחד ולהתבייש. תחיי את המסיבה כמו שם השיר.

 

אני מאוד ביישנית, אולי זה לא נראה שפוגשים אותי אבל המוח שלי מלא במחשבות של "אולי עשית את זה לא נכון" או "לא היית צריכה להגיד את המשפט הזה זו הייתה טעות". ואני רואה בשיר הזה כמשקף של המציאות שלי. וכמו שמנדס אומר בפזמון "אין לנו את הזמן להצטער, תחיי את המסיבה", אני לא צריכה להצטער על דברים שאני אומרת ורק לחיות עם זה, בלי לחשוב מה יגידו או מה יחשבו עליי כי אמרתי משהו כזה או אחר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shawn Mendes (@shawnmendes) on

לאחר שחקרתי את השיר הבנתי למה אני מרגישה ככה, למה אני מרגישה שאני צריכה לעצור את הדיבור שלי. אני רואה איך ילדים בבית ספר מעירים הערות קטנות לילדים אחרים ואני מפחדת שיגידו את ההערות האלה עליי, אז אני לפעמים עוצרת את הדיבור לפני שאני מתחילה לדבר. מהפחד שיגידו לי הערה עוקצנית שתהרוס לי יום שלם. השיר מחזק אותי ברגעים שאני חסרת ביטחון, הפזמון שלו ממלא אותי באנרגיה. חיים רק פעם אחת, אסור לנו להצטער אל דברים. וכמו שמנדס שר "צאי החוצה, אין אף אחד שעומד בפנייך, צאי החוצה, לא אכפת לנו מה אנשים אומרים".

 

 
תגיות
תגובות