מדיסני למליבו: השלבים בקריירה של מיילי סיירוס. צילום מסך מאינסטגרם

מדיסני למליבו: השלבים בקריירה של מיילי סיירוס

היום (ה') חל יום הולדתה של אחת משמרות הפופ המצליחות ביותר בעולם, מיילי סיירוס! לכבוד האירוע עשינו לכם סדר בשלבים הרבים בקריירה שלה

בשביל רבים ממנו מיילי סיירוס הייוותה חלק בלתי נפרד מהילדות שלנו בתור "האנה מונטנה" ולימים הפכה לזמרת שנויה במחלוקת אשר הצליחה לנער מעליה את התדמית של הילדה התמימה ועוררה לא מעט ביקורת ובאזז תקשורתי בעקבות ההתנהגות הפרובוקטיבית שלה . כל אמן משתנה עם השנים, בסופו של יום כולנו בני אדם שמשתנים ומתפתחים אך אצל סיירוס אלו היו שינויים דרסטים שהפתיעו את כולנו, לכבוד יום ההולדת שלה אספנו לכם את השינויים הבולטים ביותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הכוכבת של דיסני

אביה של סיירוס (שגם גילם טת תפקיד אביה בסדרה "האנה מונטנה") הוא שחקן וזמר לכן אף אחד לא הופתע שגם היא קיבלה את חיידק המשחק והשירה ממנו ובמהרה קטפה תפקיד נחשק בסדרת הדגל של דיסני "האנה מונטנה". סיירוס בכלל נבחנה עבור התפקיד של לולה- חברתה הטובה של האנה אבל בעקבות יכולות המשחק והשירה קיבלה את התפקיד הראשי. יחד עם 15 דקות התהילה של הסדרה כמו כוכבות רבות שהגיעו מדיסני היא פתחה בקריירת שירה עם תמיד הילדה החמודה והעדינה מדיסני, בתקופה זו היא הוציאה את האלבום: "Breakout" שזכה להצלחה רבה גם לא מעט שירים שהפכו ללהיטים בקרב מליוני ילדות ובנות נוער .

 

לא ניתנת לאילוף

בשנת 2011 יצאה סיירוס למסא קטן עם עצמה שמטרתו הייתה להראות לקהל שהיא כבר לא הילדה התמימה והטובה שישחקה בדיסני אלא זמרת ושחקנית בוגרת ורצינית, באותה שנה ובזו שאחריה היא כיכבה בשני סרטים הוליוודים שזכו להצלחה ("השיא האחרון" ו "Lol") רבה האהוב "השיר האחרון". בשנה זו הוציאה גם את האלבום " Can't Be Tamed" שקיבל ביקורת רבה בעקבות התוכן שלו ובעיקר הראה על התבגרותה הכנה והקדים את השינוי הגדול שכולם דיברו עליו.

 

כבר לא נסיכה טובה ועדינה

עם הוצאת האלבום הרביעי של מיילי "Bangerz" יצא גם השיר "Wrceking ball " שעורר באזז תקשורתי עצום בעקבות הקליפ הפרובוקטיבי שצורף לו. הקליפ הראה אותה מתנדנדת על כדור בטון כשהיא ערומה לגמרי. רבים רואים תקופה זו בחייה כהתנערות מילדותה ושוברת את כל המוסכמות, זהו הרגע בו היא החליטה שהתגיות שהחברה הדביקה עליה שגויות וזה הזמן לשבור את כל המוסמכות ולעשות את מה שהיא רוצה.תקופה זו מאופיינת בעיקר בתנועות לא נאותות, לשון בחוץ והתנהגות שנויה במחלוקת. באותה תקופה הוציאה סיירוס גם אלבום ניסיוני בסוגת הרוק-פופ פסיכדלי בשם " Miley Cyrus & Her Dead PetZ" שהראה את המתחולל בנפשה.

 

צעירה עכשיו

לאחר ששברה את הלב למליוני ילדות (ולנו) שהיו צעירות מידי כדי להכיל את השינוי הדרסטי היא החלה בעוד שינוי. היא הפכה למנטורית בתכנית הריאלטי המוזיקלית "The Voice" ואיחדה כוחות עם בן זוגה ליאם המסוורט והמשיכה לעבוד על האלבום השישי שלה בשקט שלא אופייני לה כלל. היא הוציאה את הסינגל האהוב "Malibu" ומיד אחריו את האלבום "Younger Now" שיצא בסוף ספטמבר האחרון, הסינגל המצליח ושאר השירים באלבום הראו לנו צד רגוע יותר בסיירוס, שלם ושלו הרבה יותר, היא הפסיקה לצעוק כמה היא ילדה רעה ועשתה בפשטות ועם כמויות של כישרון את מה שהיא הכיאוהבת לעשות. בימים אלו מיילי פעילה בעמותה שהקימה ופועלת למען הקהילה הגאה שהיא חלק ממנה ואף עוזרת לבני נוער חסרי בית ואוכלוסיות פגיעות אחרות .

 

אמנם מיילי היא כבר לא האנה מונטנה שהייתה פסקול בילדות שלנו אבל אפשר לומר בבירור שהיא עדיין הכוכבת האהובה שקשה מאד לא לאהוב ולהתחבר אליה, אנשים מתפתחים ומשתנים אבל הכישרון האדיר שלה נאשר שם תמיד והשינויים השנויים במחלוקת שעברה לאורך הקריירה שלה הם אלה שהשאירו אותה רלוונטית.

תגובות