טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ריטה אורה. gettyimages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ריטה אורה

יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של ריטה אורה

היום (ב') תחגוג הזמרת האגדית ריטה אורה את יום הולדתה ה28.למי שעדיין לא הספיק להכיר אורה היא זמרת ושחקנית בריטית שזכתה להצלחה רבה וכבשה את צמרת מצעד האלבומים הבריטי אין ספור פעמים. לכבוד יום הולדתה החלטנו להביא לכם את חמשת השירים הכי טובים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Anywhere

השיר הראשון ברשימה זהו השיר ״Anywhere״ שנכתב על ידי הזמרת בעצמה. אורה הופיעה לראשונה עם השיר בתוכנית ״המופע של ג’ונתן רוס״ ומאז הוא זוכה להצלחה בכל מקום. הקליפ המרהיב שמצורף לשיר צולם במספר מקומות בעיר ניורקובו ניתן לראןת את אותה רוקדת כשהיא לבושה בבגדים שונים במקומות שונים.

 

Lonely Together

השיר הבא, הוא שיתוף פעולה יחד עם הדיג'יי המצליח Avichi שהתאבד לפני כחצי שנה ותלתל את עולם המוזיקה. בדומה לשאר שיריו של הזמר המנוח השיר הוא שיר בסגנון הפרוגרסיב האוס. הוא שיר קצבי במיוחד ואנחנו חושבים שהשיתוף פעולה בין השניים מוצלח לגמרי ומקווים כי אורה תמשיך לשתף פעולה עם עוד אמנים מוכשרים בעתיד.

 

For You

גם השיר "For You" הוא שיתוף פעולהאך הפעם עם ליאם פיין המוכר לנו מהלהקה ״וואן דיירקשן״ שלצערנו התפרקה. השיר נכתב בשביל הסרט ההוליוודי ״חמישים גוונים של שחרור״ השיר עוצמתי וכמו שאר השירים שנכתבו לסדרת הסרטים(בינהם גם הלהיט "Love Me Like You Do") זה אחד השירים הכי רומנטים שיצא לנו לשמוע.

 

I Will Never Let You Down

השיר הבא נחשב לאחד השירים הכי מצליחים של הזמרת בכל הזמנים, הוא פופי ומראה בצורה הטובה ביותר את היכולות הווקאליות היחודיות של הזמרת. הוא יצא לפני ארבע שנים ומאז הוא לא יוצא לנו מהפלייליסט ומושמע באין ספור מסיבות בכל העולם.

 

Your Song

השיר האחרון ברשימה הוא סינגל מתוך אלבומה השני שנכתב על ידי לא אחר מאד שירן שבשנים האחרונות הפך לאחד הזמרים והיוצרים הכי מצליחים בעולם. השיר יצא רק לפני שנה וכבר צבר מספר מטורף של כשבעים מליון צפיות ביוטיוב.בדומה לשירי פופ רבים הוא מדבר על אהבה אך לא פנה לחלק המרגש והעוצמתי בה אלא לחלק הכיפי והמרענן שברוב הזמן הוא מה שהכי כיף לנו לשמוע.

 
תגובות