Fun Facts: העובדות שלא ידעתם על דמי לובאטו. צילום מסך מאינסטגרם

Fun Facts: העובדות שלא ידעתם על דמי לובאטו

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בעולם המוזיקה. והשבוע דמי לובאטו

את דמי לובאטו הכרנו לראשונה כשהשתתפה בסרט דיסני המצליח "קאמפ רוק" שאף זכה לסרט המשך בזכות הצלחתו המטאורית. מאז היא התמקדה בקריירה המוזיקלית שלה והיום כל מי שאוהב את מוזיקת הפופ מכיר ואוהב אותה, אמנם היא כרגע לקחה הפסקה מהקריירה ומקדישה את רוב זמנה לטפל בבעיית האלכוהוליזם שלה אבל אנחנו בטוחים כשתחזור זה יהיה בגדול! בנתיים אספנו לכם חמש עובדות שלא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חוש קצב

בנוסף לכישרון השירה שלה לובאטו יודעת לנגן בגיטרה ובפסנתר. בלא מעט מההופעות שלה היא אף מנגנת על כלי הנגינה בלייב תוך שהיא שרה את שיריה.

 

נשארת חזקה

לובאטו הודתה כי כשעברה תקופה רעה בחיה היא הייתה נוהגת לחתוך את הורידים אשר על מפרק כף ידה, לכן מאוחר יותר החליטה לקעקע על המקום את המילים "stay strong" שמזכירות לה להישאר חיובית.

 

באו לעזרת חברה

בקליפ לשירה "La La Land" בחרה לובאטו להיעזר בחבריה מסדרת הבת של ערוץ דיסני "תנו לסוני צ'אנס" בה כיכבה וביקשה מהם להופיע בו, הם כמובן הסכימו ובשביל מעריצי הסדרה זו הייתה לגמרי סגירת מעגל מדהימה!

 

כבר מגיל חמש

לובאטו התחילה לשיר ולשחק כשהייתה רק בת חמש כשהייתה חלק מתכנית הילדים האהובה "ברני וחברים" שם גם פגשה את אחת החברות הכי טובות שלה עד היום סלינה גומז. מאז כמובן עשתה כבר דרך ארוכה ונחשבת לאחת הזמרות המצליחות בעולם.

 

מביעה חרטה

בשנת 2013 נברחה לובאטו להיות חלק מסגל השופטים של הריאלטי המוזיקלי "X Factor", בדיעבד היא הביעה חרטה על השתתפותה בתכנית ואמרה כי אם הייתה מחכה שנה או שנתיים זה היה אידאלי יותר כי הייתה מסיימת את טיפוליה במרכז לבריאות נפשית.

 

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואחת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

בשבוע שעבר העובדה הנכונה הייתה העובדה השנייה, אריאנה לגמרי ניסתה לשנות את השם של מעריציה אך נחלה כישלון חרוץ והיא דווקא אוהבמת נעלי עקב ולובשת אותן לכל מקום.

לא מתחברת

לובאטו הצהירה כי יש סגנון מוזיקה אחד שמעולם לא אהבה והוא המטאל, היא אמרה לא פעם כי זו מוזיקה שמעט קשה להתחבר אליה בהשוואה לפופ וכי היא לא רואה את עצמה נוגעת בה.

לומדת בעצמה

כשהייתה בכיתה ז' לובאטו ביקשה מאמה להפסיק להגיע לבית הספר ולהשלים את לימודיה בבית, האם הסכימה לבקשה של בתה ולובאטו סיימה את לימודיה בדומה לכל תלמיד אחר ואף סיימה אותם שנה שלמה לפני הזמן.

 
 
תגובות