קליפ השנה? הקליפ החדש של אריאנה גרנדה פשוט מטורף. צילום מסך מיוטיוב

קליפ השנה? הקליפ החדש של אריאנה גרנדה פשוט מטורף

עם כמה שהשנה האחרונה של אריאנה גרנדה הייתה קשה מבחינה נפשית, הקריירה שלה לא מפסיקה לגדול. אתמול (ו׳) גרנדה הוציאה קליפ מושקע במיוחד לשיר שמרגע יציאתו לא יוצא לנו מהראש!

אריאנה גרנדה ממשיכה להפתיע כל פעם מחדש, החודשים האחרונים בחייה של גרנדה היו רכבת הרים אחת גדולה, האלבום האחרון שלה ״Sweetener” שיצא באוגוסט שבר שיאים, לאחר מכן היא הודיעה שהיא עובדת על אלבום חדש, סיימה לעבוד עליו והוציאה את השיר ”Thank U, Next” שמרגע יציאתו נמצא בכל רשימה במקום הראשון, ושבר לא מעט שיאים, גם של גרנדה עצמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתמול (ו׳) גרנדה הוציאה קליפ לשיר המדובר, כפי שאנו יודעים השיר מדבר על האקסים של גרנדה (פיט דווידסון, מאק מילר, ביג שון וריקי אלברז) ואיך כל אחד השפיע עליה בצורה כלשהי, מדובר בשיר ציני על כל האקסים שלה. הקליפ הוא סביב שיחזור של סרטי קומדיות נוער אהובות שהיו בעבר. הקליפ מתאר ארבעה דמויות שאותן משחקת גרנדה מארבעת הקלאסיקות האהובות על כולם - "ילדות רעות" (“Mean Girls”), "מעודדת צמודות" (״Bring It On״), "לא רק בלונדינית" (״Legally Blonde״) ו"פתאום 30" (״13 Going on 30”).

 

הקליפ מתחיל באנשים שאומרים כל מיני שמועות על גרנדה, חלק שנלקח מהשראה מהסרט ילדות רעות, לאחר מכן רואים את גרנדה על מיטה בדמות מהסרט - רג'ינה ג'ורג', מדפדפת בספר עם תמונות של האקסים. הקליפ מתפתח ועובר בין כל ארבעת הסרטים. אנו מרגישים את כל החוויות שלנו מצפיית הסרטים בפעם הראשונה חוזרות אלינו בפעם אחת. ניתן לראות בקליפ קטעים מיוחדים מהסרטים המדוברים. באמצע הקליפ השיר עוצר ויש סצינה אחת זכורה מהסרט "לא רק בלונדינית" הסצינה הזו ללא ספק עשתה את כל הקליפ. בנוסף, שמנו לב לפרט מאוד מיוחד. בסצינת המעודדות ניתן לראות את הקבוצה של גרנדה בכיתוב על החולצה "TUN" קיצור של, ”Thank U, Next” כמובן ואת הקבוצה היריבה בכיתוב של "Lovers", כאילו הקבוצה של גרנדה אומרת ביי ביי לאהובים שלה.

לאחר הסצינה השיר חזר וסיכם לנו את העלילה מארבעת הדמויות השונות. במהלך הקליפ השתתפו גם דמויות מפורסמות שסביר להניח שאתם מכירים. קריס ג'נר - האמא של בנות הקרדשיאן-ג'נר, שיחקה את אמא של רג'ינה ג'ורג'. ללא ספק הדמות המתאימה לה, סוג של מחווה לסרטון הויראלי שלה כשקים מצטלמת למגזין והיא אומרת "you're doing amazing sweetie". הבחנו גם בזמר טרוי סיוון, סביר להניח שהוא מוכר לכם מהשיר "My! My! My!", בנוסף הבחנו ביוטיוברית ההריונית קולין באלינגר, שהכניסה וויב מגניב וכייפי. אבל מי שהכי שמחנו לראות בקליפ זה את השחקן המקורי מהסרט "ילדות רעות". השחקן ג'ונתן בנט, שחזר אחורה בזמן לתפקידו בסרט - ארון סמואל.

הקליפ יצא רק אתמול בלילה וכבר שבר שיאים. זהו השיר שהגיע למיליון צפיות בזמן הקצר ביותר בכל שנות יוטיוב, עם מיליון צפיות ב35 דקות בלבד! הקליפ מצוין, קליפ השנה ביג טיים, רואים אותו בלופים ורק נהנים. תזכרו איפה שמעתם את זה ראשונים - אנחנו חושבים שהקליפ הזה עוד ישבור את שיא הצפיות ב24 שעות ויעקוף את להקת BTS.

 

 

תגובות