עשו את זה טוב יותר? הקאברים של הזמרים לשירים ידועים. צילום מסך מיוטיוב

עשו את זה טוב יותר? הקאברים של הזמרים לשירים ידועים

דמי לובאטו שרה אד שירן ש-שר ג'סטין ביבר. בואו להקשיב לקאברים המוצלחים של הזמרים האהובים לשירים של חבריהם למקצוע

מי אמר שלשיר אחד אמור להיות רק מבצע אחד? הזמרים הבאים ממש לא חושבים ככה: במסגרת הופעותיהם, הם דאגו לשלב שירים של אמנים אחרים ואף דאגו להציב רף לא קטן למבצעים המקוריים! בואו להאזין לגרסאות המחודשות והמקצועיות לשירים הידועים שמסתבר שלא רק אנחנו אוהבים.

עוד בערוץ המוסיקה של פרוגי:

אד שירן - "Love Yourself" (ג'סטין ביבר)

זה ידוע שאד שירן הוא זמר מוכשר ואף יוצר מוכשר. מעבר לחומריו הפרטיים, שירן כותב גם לאמנים ידועים אחרים כמו וואן דיירקשן וג'סטין ביבר. ברדיו הבריטי "KISS", שירן נתן ביצוע לייב מדהים לאחד השירים היפים שכתב לביבר וכבש את העולם: "Love Yourself". שירן ביצע את השיר בצורה אקוסטית בליווי גיטרה. אנחנו דורשים גרסה רשמית לביצוע המושלם הזה!

 

הארי סטיילס - "Wild Thoughts" (ריהאנה ודי ג'יי חאלד)

מאז שהלהקה האהובה "וואן דיירקשן" הכריזה על הפסקה, כל אחד מבני הלהקה פנה לקריירת סולו אישית ומצליחה. כשהארי סטיילס, אחר מחברי הלהקה הידועים, הופיע ברדיו BBC מוקדם יותר השנה, ביצע בין היתר גם קאבר לשיר של ריהאנה ודי ג'יי חאלד - "Wild Thoughts". הגרסה שביצע הזמר האהוב לשיר מותאמת ומדגישה את סגנונו הייחודי המאפיין את כל שיריו שלו. אנחנו מעולם לא היינו מאוהבים יותר.

 

דמי לובאטו - "Give Me Love" (אד שירן)

דמי לובאטו הינה זמרת גדולה, מוכשרת ובעלת חומרים יפהפיים משל עצמה; עם זאת, בשנת 2014 אהבה להוסיף לרשימת הביצועים שלה את השיר הנוגע ללב של אד שירן, "Give Me Love". בביצוע שלה, דאגה לובאטו לשמור על אופיו המרגש והאפלולי של השיר ואף על פי שמדובר בשיר מיוחד וממש לא קל לביצוע - צלחה אותו באופן כמעט מושלם.

 

מיילי סיירוס ומארק רונסון - "No Tears Left To Cry" (אריאנה גרנדה)

ממש בשבוע שעבר, במסגרת הופעתה ברדיו BBC,  הנשואה הטרייה מיילי סיירוס, שהתקאמבקה לאחרונה בשיתוף פעולה חדש עם המפיק מארק רונסון (ויש גם אלבום בדרך!), נתנה יחד איתו גם ביצוע לשיר "No Tears Left To Cry" של אריאנה גרנדה. כזכור, גרנדה שחררה את הסינגל הזה לאחר התקרית המצערת שקרתה בהופעתה במנצ'סטר ואירועים קשים נוספים שעברה. סיירוס לא אכזבה בביצוע לשיר הזה וקישטה אותו בצבע והסגנון המיוחדים שלה ואף בתזמורת כלי קשת. מרגש!

 

אן-מארי - "Touch/Shape of You" (ליטל מיקס/אד שירן)

הזמרת המצליחה אן-מארי העומדת מאחורי הלהיטים "FRIENDS" ו- "2002", מוכיחה את כשרונה באופן מוחלט בביצוע מחובר לשירים "Touch" של להקת הבנות ליטל מיקס ו- "Shape Of You" של, איך לא, אד שירן. קולה של הזמרת מיוחד ומדהים בפני עצמו; והחיבור החלק בין השירים והסגנון האלקטרוני האהוב והייחודי לאן-מארי של הביצוע מרשימים ביותר. שאפו!

 

שון מנדס - "Use Somebody" (קינג אוף ליאון)

הינה שילוב נוסף: במסגרת הופעתו באירוע ה-"Summertime Ball" של תחנת הרדיו Capital FM וגם במופע "Unplugged" שלו בערוץ MTV, ביצע שון מנדס חיבור מקסים ומרשים של השיר שלו "Treat You Better" לשיר של להקת קינגס אוף ליאון, "Use Somebody". קולו המלטף של מנדס מקשט את השיר באופן מיוחד ויפהפה ובהחלט נותן לשיר הידוע את הכבוד הראוי לו בביצוע המרגש שלו. אוהבים אותך, שון!

 
תגובות