טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ביבי רקסה. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ביבי רקסה

כיום יש לנו המון זמרים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. והפעם חמשת השירים הכי אהובים של ביבי רקסה

ביבי רקסה, זמרת ויוצרת אמריקאית. בשנים האחרונות נחשבת לשם חזק בתעשיית המוזיקה העולמית ואף שיתפה פעולה עם אמנים גדולים כמו דייויד גואטה, לואי טומילסון שחוגג היום יום הולדת ועוד… הזמרת בת ה29 מוכיחה לנו שוב ושוב כי היא מוצלחת מאוד גם בשיריה לבד ולא רק בשיתופי הפעולה. קבלו את חמשת השירים הכי טובים של ביבי רקסה:

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

I'm A Mess

השיר הראשון ברשימה שלנו הוא "I'm A Mess", שיר כיפי וקליט. הכי כיף לשמוע אותו ולרקוד. הקליפ שלו מיוחד מאוד. הריקודים שלה עם האפקטים באפור, חום עתיק וצבעים קרים, נכנסים לנו ללב ומשאירים שם עוצמה רבה, גורמים לנו לרצות לצפות בקליפ שוב ושוב בריפיט. כשעובר עליכם יום רע שימו את שיר זה ומצב הרוח שלכם ישתפר.

 

In The Name Of Love

שיתוף הפעולה של רקסה עם הדיג'יי מרטין גריקס. כמו שם השיר In The Name Of Love - בשם האהבה. אנחנו מאוהבים בשיר הזה! השיר מצוין ולגמרי חלק מטופ 5 של הזמרת. שיר זה חתם את הצלחתה של רקסה בתעשיית המוזיקה העולמית ואנו מבינים למה. הוא מיוחד וכל כך יפה!

 

I Got You

השיר הבא ברשימה שלנו הוא "I Got You" שיר חדשני ומרענן, השיר שהכי כיף לשמוע סתם ככה באמצע היום. השיר יצא לפני כשנה וחצי וחלק מהפלייליסט שלנו ולא מוכן לצאת. הסגנון הפופי של השיר כיף והקול הענק של רקסה עוצמתי ולא מפסיק להפתיע.

 

Back To You

השיר הבא הוא שיתוף הפעולה המדובר של רקסה עם לואי טומילסון.  שיר כיפי וקליט נכנס לחיינו לפני כשנה. השיר הגיע לצפיות רבות ביוטיוב בעקבות הקליפ המשותף והמיוחד שלו. ממש כמו שם השיר אנחנו כל הזמן חוזרים אליו שאנו רוצים לשמוע שיר טוב ומיוחד.

 

Knees

שיר מדהים לסגור איתו רשימת טופ 5 כזאת. השיר יותר עדין ושקט משאר שיריה בדרך כלל, אבל עדיין מוצלח מאוד למרות שהסגנון שלו שונה מהשירים האחרים שלה והוא פחות מוכר לעולם. רקסה מוכיחה לנו כאן שהיא מוצלחת בכל סגנון, קופצני עם ריקודים וגם שקט, עדין ובלדי יותר.

 

 

 

 

 
תגיות
תגובות