טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אבריל לאבין. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אבריל לאבין

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של אבריל לאבין

16 שנים - זה אולי סביבות הגיל של חלק מכם, אבל זו גם אורך הקריירה של הזמרת הבלתי נשכחת אבריל לאבין. לאבין התחילה את הקריירה שלה כנערה מרדנית בת 17, עם מראה של "טום בוי" שכלל בעיקר עניבות וג'ינסים רחבים. היא עברה דרך מראה מתוק, ורוד ונשי במיוחד בדרך וסיימה בתור האישה הבוגרת (טוב, לפחות ברוב הפעמים), שחלק לא מבוטל מאיתנו מכיר כיום. לאחר שניצחה לאחרונה את מחלת ה"ליים" שאיימה על חייה, ממש עוד מעט היא מתקאמבקת אלינו עם אלבום חדש ושישי במספרו. במיוחד לקראת המאורע, אספנו לכם את חמש השירים הטובים ביותר שלה, כדי שתוכלו לעוף יחד איתנו על כנפי הנוסטלגיה של ההיסטוריה המוסיקלית של הזמרת האייקונית.

עוד בערוץ המוסיקה של פרוגי:

Complicated

מדובר לא רק בשיר הראשון ברשימה שלנו, אלא גם בשיר הראשון בהחלט מבית הזמרת והיוצרת אבריל לאבין. יכול להיות שחלקכם טרם הייתם אפילו בתכנון, הייתם בדרך או שרק נולדתם כשהשיר יצא - אבל הסיכוי שאינכם מכירים אותו כלל הוא זעיר. למרות שהשיר יצא אי שם בשנת 2002, הוא מושמע פעמים רבות גם בשנים האחרונות בפלייליסטים שונים, בסרטים ובסדרות, וכבש גם את ליבו של מי שלא נחשב למעריץ שרוף. בזמנו, השיר זכה להוקרה רבה ובהרבה מאוד פרסים - כמו פרס רדיו דיסני לשיר הטוב ביותר. השיר עלה ליוטיוב הרשמי של הזמרת רק בשנת 2010 וקיבל כמעט 300 מיליון צפיות. בשיר האייקוני מדברת לאבין על מערכות יחסים בעייתיות ומזוייפות.

 

My Happy Ending

גם השיר הזה יחסית ישן נושן (2004) אך מושמע הרבה גם בשנים האחרונות וקשה להאמין שיש מי שלא מכיר אותו. אופיו הסוער, האמיתי והדרמטי של השיר מצליח להיכנס אף ללבבות הקשוחים ביותר. רקע השיר הוא זוגיות אוהבת וחזקה שנפסקה לה פתאום; ובשיר הזמרת שרה על הרגשות הקשים, הכנים והכואבים שהיא מרגישה בעקבות הפרידה. מדובר בהחלט באחד משירי הפרידה המוצלחים ביותר, וכך גם באחד השירים המוצלחים ביותר של אבריל לאבין, שזכה לחיבה ואהדה רבה מצד מעריציה.

 

Girlfriend

ללא ספק, את השיר הבא אתם בטוח מזהים - כי זהו השיר האייקוני והמוכר ביותר שהזמרת הוציאה. בגלל האופי הפופי, הקופצני והמתקתק שלו, השיר עורר סערה לא קטנה בקרב המעריצים המושבעים, שטענו כי הם מתגעגעים ל"אבריל הישנה". ולא סתם - לשיר זה, בניגוד לשיריה הקודמים של הזמרת, אין משמעות עמוקה ורחבה אלא סתמית וקטנה יותר. עם זאת, השיר המקפיץ זכה לחצי מיליון צפיות ביוטיוב והשמעות מרובות! אנחנו לא מופתעים - באמת מדובר בשיר אהוב ומדבק במיוחד.

 

Smile

בהחלט מדובר בשיר שגורם לכולנו לחייך, כשמו! אחד השירים היותר שמחים, מקפיצים ואהובים של הזמרת. למרות שהשיר עוסק בכלל בנושא אחר, בנושא של התאהבות חדשה - אי אפשר להתעלם מהקליפ המקסים שלו: בו רואים את לאבין אוספת שברי לבבות של אנשים במצוקה, מאחה אותם וגורמת להם לחייך. אנחנו התחברנו מהבחינה הזו - אבריל המתוקה באמת מחממת את הלבבות של כולנו!

 

Head Above Water

הכינו את הממחטות: נסיים באחד השירים שאבריל הוציאה ממש לאחרונה, לפני כשלושה חודשים. כאמור, בקרוב לאבין תשחרר אלבום חדש ושישי במספר, שיקרא "Head Above Water" - כשם השיר הזה.
השנים האחרונות לא היו פשוטות ללאבין כלל, כיוון שנלחמה במחלה קשה הנקראת "ליים". המחלה, כך לאבין מספרת, הייתה כמעט קטלנית עבורה והיא נאלצה להילחם על חייה. בשיר מדובר בדיוק על כך: היא שרה על כך שעלייה להחזיק ראשה מעל המים ואומרת שחייה, הם מה שהיא נלחמת עליו. אחת השורות המרגשות והאמיתיות ביותר בשיר היא: "אני צעירה מדי בשביל להירדם". אי אפשר שלא להתרגש עד דמעות מהשיר הנוגע ללב הזה ולחוות יחד עם לאבין את הסיפור הקשה שלה. אנחנו שמחים שהזמרת הצליחה לנצח את המחלה, לקום חזרה על הרגליים ולהתמלא השראה לקראת ייצור מוסיקה חדשה עבור קהל המעריצים המושבע שלה. מעריכים אותך וגאים בך, אבריל!

 
תגובות