בדרך לישראל: נייל הורן ייצג את אירלנד באירוויזיון 2019?. צילום: GettyImages

בדרך לישראל: נייל הורן ייצג את אירלנד באירוויזיון 2019?

לפי דיווחים מעבר לים, ייתכן כי הזמר האירי, נייל הורן, ייצג את אירלנד באירוויזיון הקרוב ואתם יודעים מה זה אומר, נכון?

עוד לא נפתח השבוע וכבר נחשפנו לבשורה מפתיעה במיוחד. על פי דיווחים ושמועות מעבר לים ובמקביל לעבודתו על אלבום סולו השני, היום (ש') פורסם כי נייל הורן כנראה ייצג את אירלנד באירוויזיון 2019 בישראל!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ש׳) פורסם בעיתון ״Mirror״ כי: ״אגודת הטלוויזיה והרדיו של אירלנד רואה בהורן זמר שיכול להביא את הניצחון לאירלנד ולארח את התחרות ב-2020״. גם אנחנו קצת בהלם, האם הזמר האירי שהופיע בבמות גדולות ברחבי העולם יגיע להופיע באירוויזיון בישראל? הכתבה נמחקה זמר קצר לאחר שהועלתה, ככל הנראה כיוון שהייתה עתידה להתפרסם מאוחר יותר באותו היום. 

צילום המסך מהכתבה שנמחקה
צילום מסך מהכתבה שנמחקה © צילום מסך

עם כמה שאנחנו אוהבים את הורן נשמח להשאיר את הניצחון לנציג היישראלי באירוויזיון. בינתיים כל מעריצי וואן דיירקשן - תתכוננו! כי נייל הורן כנראה בדרך לאירוויזיון ממש אצלנו - ישראל, תל אביב! וזו תהיה הפעם הראשונה שלו בארץ שכן ההרכב המצליח לא הופיע בארץ ולו פעם אחת.

 

כזכור, בשנתיים האחרונות הזמר האירי נייל הורן, בן ה-25, מטייל ברכבי העולם, מופיע ועובד על קריירת הסולו שלו. הוא חתם ב-"Capital Records" לאחר ההודעה על הפסקת הפעילות של להקת וואן דיירקשן, בה לקח חלק, והחל לעבוד על אלבום הבכורה שלו -״Flicker”. האלבום זכה להצלחה רבה. 

תגובות