כובשת המצעדים: הלסי היא הזמרת שאתם חייבים להכיר!. אינסטגרם

כובשת המצעדים: הלסי היא הזמרת שאתם חייבים להכיר!

לאחרונה עולם המוזיקה משתנה וזמרות שהיו פופולאריות בעבר התחלפו בזמרות חדשות ומרעננות. היום, נכיר לכם את הלסי שכעת נמצאת בראש המצעדים

כבר מספר שנים שהזמרת אשלי ניקולט פרנג'יפאני או בשם הבמה שלה - הלסי, הינה זמרת בת 24 אשר משפיעה על תעשיית המוזיקה העולמית. רק בחודשים האחרונים היא מקבלת הכרה - הלהיטים האהובים ופרצופה מקבלים את החיבור. כעת היא מוכיחה ששנת 2018 הייתה רק ההתחלה של הקריירה המוזיקלית שלה שתפרח ותצמח בשנת 2019 שרק התחילה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הקריירה המוזיקלית שלה הלסי התחילה בשנת 2012 כאשר יצרה פארודיה לשיר "I knew You Were Trouble" של הזמרת טיילור סוויפט. הפארודיה שהיא יצרה זכתה לויראליות רבה. לאחר מכן חתמה בחברת הקלטות והוציאה בשנת 2014 אלבום קטן. בעקבות האלבום המדובר הלסי חיממה את סיבוב ההופעות של הלהקה המצליחה אימג'ין דרגונס. את ההצלחה הגדולה באמת קיבלה הלסי בשיתוף הפעולה שלה עם הצמד דה צ'יינסמוקרס בלהיט הענק "Closer". השיר נחשב כלהיט ענק גם היום, שנתיים וחצי לאחר יציאתו. שיר זה פתח את הקריירה המטאורית של הלסי שמגיע לידי ביטוי בשנה האחרונה בפרט.

 

מאז יציאת השיר היא הוציאה אלבום שני בשם "Hopeless Fountain Kingdom" שיצא בשנת 2017. האלבום השני של הזמרת הגיע למקום 61 בסיכום השנה של בילבורד בשנת 2017, הישג עצום לזמרת הצעירה, שבאותה תקופה הייתה רק בת 22. כפי שכבר ציינו, השנה האחרונה בקריירה של הלסי הייתה מטורפת - בקטע חיובי כמובן. ביולי 2018 הלסי לקחה חלק בשיתוף פעולה עם המפיק המוזיקלי בני בלאנקו והזמר קאליד בשיר "Eastside".

 

לפני כשלושה חודשים שיחררה הזמרת את הסינגל שלגמרי עשה לנו את השנה האחרונה וגם את הקריירה שלה, השיר נקרא "Without Me". שיר פמיניסטי שהמסר שלו הוא שאף אחד לא יכול לנצל אותך ואת צריכה לעמוד על שלך. עם השיר המדובר היא אף הופיעה בתצוגת האופנה השנתית של המותג ויקטוריה סיקרט. שיר זה פתח את אלבום הסולו השלישי של הזמרת ועם רגע יציאתו זכה להצלחה רבה שנמשכת עד היום. בשבוע האחרון שיר זה "הדיח" מרשימת TOP 100 של בילבורד את הלהיט הענק של אריאנה גרנדה "Thank U, Next" וכרגע נמצא במקום הראשון ברשימה המדוברת.

 

הקול של הלסי מיוחד ושונה ואנחנו שמחים שהיא ממשיכה את הקריירה שלה גם אם לוקח לה זמן לבסס את מעמדה בתעשייה העולמית. אנו רואים בה זמרת גדולה שלא מקבלת מספיק חשיפה וברור שהיא שווה את החשיפה המדוברת! תזכרו איפה שמעתם עליה ראשונים.

 

 
תגובות