צאו לחגוג: פלייליסט להיטי המסיבות שכבשו את כולנו. יוטיוב

צאו לחגוג: פלייליסט להיטי המסיבות שכבשו את כולנו

יום חמישי הגיע וסימן שהגיע הסופ"ש לו חיכינו, וחוגגים סופ"ש בלי מסיבה? פלייליסט מיוחד של שירי מסיבות!

כולנו הלכנו להרבה מסיבות בחיינו, בין אם זה בר מצווה, חתונה או סתם יום הולדת של חבר. בכל מסיבה יש את הרגע שהדי-ג׳יי קורא לכולם לבוא אל רחבת הריקודים ולהתחיל להנות. שם הוא משמיע ממיטב להיטי המסיבות של ראפרים, דיג'יים, זמרים, ועוד. אבל ישנם הלהיטים שנכנסו לנו ללב ולא יצאו משם. קבלו בצעדי ריקוד ומחיאות כפיים סוערות להיטים שעשו לנו כל מסיבה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


Taki Taki

לאחרונה יצא שיר שלא מפסיק להישמע בכל מקום אפשרי, ובמיוחד בכל מסיבה שנערכה מאז יציאתו. רביעייה שמורכבת מדיג׳יי אחד - סנייק. שני ראפרים - קארדי בי המדהימה ואוזונה, והזמרת יוצאת ערוץ דיסני שרק התפתחה מאז ובענק - סלינה גומז. הם נפגשו ויצרו את להיט הענק הזה שזכה תוך שלושה חודשים לכמעט מיליארד צפיות ביוטיוב, הישג מדהים לרביעייה כזו. אנחנו בהחלט מבינים למה הוא להיט ענק, הוא לא יוצא לנו מהראש!

 

Say My Name

גם כאן מדובר בשיר חדש יחסית, ושלישייה שיוצרת כאן שיתוף פעולה ענק ומדהים. הדי ג'יי המצליח דיוויד
גואטה שמוכר לנו עוד הרבה שיתופי פעולה וביניהם סיה וג'סטין ביבר, ג'יי באלווין הראפר שמוסיף טעם וביבי רקסה המוכשרת שפרצה אלינו לא מזמן עם להיטים שכבשו את הרשת. הקול המקסים של רקסה בשילוב הראפ של באלווין והקצב של גואטה זה בדיוק מה שאנחנו צריכים במסיבה המושלמת שלנו, שכמובן ימשוך את כולם היישר אל רחבת הריקודים.


Level Up 

קליפ שמלא בריקודים, מילים וקצב שגורמים לנו להתנועע. הם השילוש המושלם שיעשה לנו את המסיבה. זמרת צעירה מדהימה כמו קיארה שגם רוקדת בכישרון במשך הקליפ ישר תיקח אותנו אל הרחבה במסיבת החלומות שלנו. שיר חובה בכל אירוע, ובהחלט להיט שמתאים להיכנס לתוך רשימה מכובדת של להיטים שעשו לנו את המסיבה ונשארו לנו בלב. 

 

Limbo 

השיר הזה הוא נוסטלגיה של ממש, להיט על מאת דאדי יאנקי שיצא לפני 6 שנים ועדיין נשמע בכל מסיבה עכשווית. השיר נתן השראה להמוני רקדנים בסגנונות שונים, ובהחלט אחד מלהיטי המסיבות הכי טובים שיצא לנו לשמוע. הוא פופולרי בקרב כל הגילאים, ואנחנו אוהבים אותו במיוחד בגלל הדבר הזה בו שמושך אותנו לרקוד מיד בצליל הראשון של השיר.

 
 
תגובות