השראה? הקליפ של "יאסו" מזכיר קליפ ללהיט אחר. צילום מסך מיוטיוב

השראה? הקליפ של "יאסו" מזכיר קליפ ללהיט אחר

אתמול (ג'), שוחרר הסינגל המשותף של סטטיק, בן אל, עדן בן זקן וסטפן, שכבר הספיק להפוך ללהיט. אלא שחדי העין הבחינו כי הקליפ קצת מזכיר קליפ של להיט סופרגרופ בינלאומי. מפיקי הקליפ: "אנחנו תמיד מעודדים לעשות השוואות והן מבורכות בעניינו, אך חשוב לא לשכוח לבדוק מה היו ההשראות של הקליפים אליהם השוותם"

גם אנחנו התרגשנו לשמוע את הלהיט החדש מבית היוצר של סטטיק ובן אל, עדן בן זקן וסטפן -"יאסו". הכוכבים חברו יחד לשיר אולסטארז מרים שכולל בתוכו את כל זמרים החמים בתעשיית המוזיקה, ממש כמו להיטי הענק מעבר לים. הסינגל המרים יצא בצירוף קליפ מושקע, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון שקלים. עם יציאתו, גולשים רבים הגיבו כי הקליפ דומה קצת יותר מידי לקליפ ללהיט "Taki Taki" של דיי-ג'יי סנייק, סלינה גומז, אוזונה וקארדי בי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

צפייה בשני הקליפים בהחלט מצביעה על כמה רגעים שמזכירים אחד את השני: האווירה האתנית שאופפת את שני הקליפים, הסצנה בה כל החבורה רוקדת יחד באזור חשוך עם אש מאחוריהם, הסצנות של עדן וקארדי כוללות שתיהן שורת רקדניות מאחוריהן ותאורה אדומה והתאפורה החרוכה של סטטיק והתפאורה החרוכה של הר הגעש לפניה רוקדים הכוכבים ב"Taki Taki" הם רק חלק מהדברים שגרמו לחדי העין להצביע כי שני הקליפים דומים אחד לשני.

 
 

 ובכן, תשפטו בעצמכם:

© צילום מסך מיוטיוב

ממפיקי הקליפ, "ROMS" נמסר בתגובה: "שאלה שחוזרת על עצמה בכל יצירה בעולם בתקופת חיינו, גם מכונית היתה פעם כרכרה. בהוליווד כבר המציאו הכל לפנינו ואנו בהחלט יכולים להבין את הדמיון במיוחד שמדובר בשיתוף פעולה של ארבעה אמנים גדולים, אך השאלה התמידית היא איך אתה יוצק תוכן חדש ורלוונטי עבור השיר. הקליפ מציג פרשנות מודרנית לסרטים ואגדות המיתולוגיה היוונית, כאשר כל אחד מהאמנים נמצא בעולם משלו עם קריצה הומוריסטית למעין "אלים" מיתולוגיים עכשוויים ומומצאים, שלא בהכרח נשארת נאמנה למקור הקלאסי. הקליפ נפתח עם הסלסולים של בן-אל בעולם השמיימי, קשתות האקרופוליס וגבהות האולימפוס - משכנם של האלים האולימפיים. עולם אסתטי ונקי. לאחריו עדן בן זקן שמוצגת כאלת האהבה - אפרודיטה, בעולם אדום ונועז עם רקדניות על המים. סטטיק מוצג כאל העולם התחתון והשאול הנמצא מתחת לפני האדמה במהרת נטיפים מוארת מאש שעל המים וסדקי הלבה. סטפן מוצג כאל המלחמה, ההרס והכאוס על פני האדמה. כלומר, כשיש ארבעה אמנים עם אופי וסגנון שונה לחלוטין ותפקיד אחר ווקאלית, החלטנו להשאר נאמנים לסגנון המוסיקלי של השיר והטקסט ולהדגיש את העולם של כל אחד מהאמנים על פי מה שמתאים לכל אחד מהם באופן פרטני. בהרצאות שאנחנו מעבירים אנחנו תמיד מעודדים לעשות השוואות והן מבורכות בעניינו, אך חשוב לא לשכוח לבדוק מה היו ההשראות של הקליפים אליהם השוותם".

תגובות