עצמאית: אריאנה גרנדה בשיר חדש בסגנון שונה. יוטיוב

עצמאית: אריאנה גרנדה בשיר חדש בסגנון שונה

היום (ו') אריאנה גרנדה חוזרת אלינו עם שיר חדש וסיפור מיוחד מאחורי שמו וקליפ מרשים. האם הוא יצליח כמו הקודמים? זה מה שחשבנו עליו

השנה האחרונה בחייה של אריאנה גרנדה גרמה לה להבין שאין כמו החברות הכי טובות שלה. ולכן, החליטה לקנות לכל ששת החברות שלה, כולל לעצמה, טבעות חברות תואמות הקושרות ביניהן ובינה. זה הסיפור מאחורי השיר " 7 Rings" שיצא היום (ו'). שיר שלישי מתוך אלבום עתידי של גרנדה שיוצא לאחר שני להיטי הענק "Thank U, Next" ו"Imagine".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מתחיל עם מנגינה שכנראה תיהיה לכם מוכרת כי מדובר בהתחלה של הקליפ "Thank U, Next" כאשר המשתתפים השונים דיברו בקליפ. בנוסף, ההתחלה של השיר והמנגינה שחוזרת עוד מספר פעמים בשיר זו היא המנגינה של השיר "My Favorite Things" מהסרט והמחזמר צלילי המוזיקה שנחשב לקלאסיקה בעולם הקולנוע והתרבות העולמית. לאחר מנגינה נעימה מגיע קטע ראפ מפתיע של גרנדה, זוהי הפעם הראשונה שאנו מרגישים שינוי כזה בשיר של הזמרת. בהתחלה הופעתנו ולא הבנו מה הקשר של המנגינה מהסרט, כזכור מנגינה רגועה ושמחה לראפ אפילו מעט עצבני של גרנדה אך הניגודיות מדהימה ומתאימה לשיר.

 

לשיר מצורף קליפ מיוחד וכיפי, ובו מוצגות שבעת החברות של גרנדה עם הטבעות ששייכות להן. בגלל שמנגינת השיר כל כך כיפית ומקפיצה, הקליפ של השיר מתאים לאווירה. מדובר במסיבה מטורפת של החברות הכי טובות בבית, מסיבה שהכי היינו רוצים להיות בה! כמות ההשקעה שיש בקליפ ובשיר עצמו ניכרת, ואנחנו מאוד אוהבים לראות זאת. מצפים ומחכים לראות את השירים הבאים באלבום של גרנדה ושמחים על ההתבגרות והשינוי במוזיקה שלה.

 

תגובות