סיכומוזיקלי: הראל מויאל מרגש ואור אדי בקאבר מיוחד. צילום : ציקי רווח

סיכומוזיקלי: הראל מויאל מרגש ואור אדי בקאבר מיוחד

שבוע נוסף וחורפי הגיע לסיומו, ובמיוחד בשבילכם, אספנו את השירים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם: הסינגל שריגש אותנו, שיתוף הפעולה המפתיע וגם, מי הזמרת שעשתה קאבר מטורף לשיר של עידן רייכל?

כמו בכל שבוע אספנו לכם את השירים החמים מהתנור, שיצאו ממש בשבוע האחרון, בואו לשמוע!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוניקה סקס - ידענו לרקוד

מוניקה סקס היא אחת מלהקות הרוק האהובות ביותר בכל הזמנים, עם מוזיקה איכותית ועכשווית. השיר החדש שלהם, "ידענו לרקוד" שיצא ממש השבוע, הוא שיר קצבי, אחד שכמו השם שלו - עושה חשק לרקוד. למרות שהוא עדכני וחדיש יש בו מעין נגיעה נוסטלגית שמחזירה אותנו אחורה.

לסיכום: מוצלח ★★★★

 

אלישע בנאי וארבעים השודדים - לב רעב

אם יש זמר ויוצר שהוא באמת מוכשר- זה אלישע בנאי. השבוע הוא הוכיח לנו זאת שוב כשהוציא את הסינגל החדש שלו, "לב רעב". נדמה שלכל השירים של בנאי יש סטייל מסויים, מין וייב שלוקח אותך לתוך השיר וגורם לך לרצות לשמוע עוד, בדיוק כמו בשירו החדש, שפשוט נשמע כאילו יש בו מגע של קסם.

לסיכום: קסום ★★★★

 

שלומי שבת ופבלו רוזנברג - אתה חסר לי

לפעמים יש אמנים שהשיתוף פעולה שלהם פשוט יוצר קסם שלא רואים כל יום, וזה בדיוק מה שקרה בשיר החדש של שלומי שבת ופבלו רוזנברג, שידועים שניהם בקולם האדיר. את השיר החדש הם גם כתבו והלחינו ביחד, ופשוט ניתן לראות שכל החתיכות מתחברות לשיר אחד מדהים. עם שילוב מצויין של מוזיקה ים תיכונית והקולות המדהימים של שבת ורוזנברג ביחד, שמשלימים אחד את השני, זהו ללא ספק אחד משיתופי הפעולה המוצלחים שהיו פה. אגב, זאת לא הפעם הראשונה שהם עושים שיתוף פעולה שכזה.

לסיכום: וואו וואו וואו ★★★★★

 

מושיק עפיה - לב שלי

מושיק עפיה הוא אחד מהזמרים עם הקולות היפים והעמוקים במוזיקה הים תיכונית, והשבוע, שיחרר סינגל חדש. מצד אחד, מוזיקה קליטה, קצבית יחסית, ומצד שני המילים עם משמעות עמוקה, וביחד מתאזנים בצורה מדהימה. בנוסף, קולו המרגש של מושיק עפיה הופך את השיר למיוחד במינו. עפיה מוכיח לנו ללא ספק שהיכולות שלו עצומות.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

הראל מויאל - שומר עלייך

הראל מויאל, כמי שהתפרסם לראשונה בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד", מוציא מאז ועד היום שירים ויוצר מוזיקה משלו. השבוע שחרר את השיר החדש שלו, "שומר עלייך", אותו כתב והלחין. בשיר הזה לגמרי יש כל מה שצריך כדי להפוך לסיפור הצלחה - קול מדהים של הראל, מוזיקה שמתחברת והמילים שחודרות לנו עמוק ללב ולנשמה, ללא ספק עושה צמרמורות ואפשר לשמוע שהראל שר לגמרי מהלב שלו.

לסיכום: מרגש עד דמעות ★★★★★

 

שווה האזנה

אור אדי, כמי שמוכרת לנו בין היתר מתכנית הריאליטי "דה ווייס", העלתה השבוע לערוץ היוטיוב שלה קאבר לשיר "ואם תבואי אליי", של הזמר והיוצר האהוב עידן רייכל. הקול של אור מצמרמר, בא מהלב וישר עושה לנו טוב על הלב, אנחנו ללא ספק מאמינים שהיא תצליח בגדול.

 

 

 

תגובות