ביקורת אלבום: ג'וליה מייקלס מחזירה את סלינה גומז. אינסטגרם (@juliamichaels)

ביקורת אלבום: ג'וליה מייקלס מחזירה את סלינה גומז

אחרי עשרות שירים שכתבה לזמרים הגדולים בעולם ואחרי כמה שירים שהוציאה בשנים האחרונות שזכו להצלחה גדולה, ג'וליה מייקלס משחררת אלבום חדש ושני במספר

ג'וליה מייקלס היא זמרת ויוצרת בת 25. אולי את השם שלה אתם מכירים רק מהשנים האחרונות כאשר עברה לקדמת הבמה, היא הוציאה שירים ועשתה דואט מצליח באלבומו האחרון של שון מנדס, אבל מיקאלס היא אחת היוצרות המוכרות בעולם שכתבה לזמרים רבים בעולם את השירים והלהיטים הגדולים. עכשיו, מייקלס מחליטה לעלות שלב ולשחרר אלבום קצר ושני במספר - "Inner Monologue" בו שיתפה פעולה עם שניים מהזמרים המוכרים בעולם והמפתיעים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותח השיר "Anxiety", שפירושו בעברית "חרדה", עשתה מייקלס בשיתוף פעולה ביחד עם הזמרת המצליחה סלינה גומז שכידוע לנו, בדיוק יצאה ממרכז גמילה מחרדה. זהו השיר הראשון שאנו שומעים מגומז מחזרתה לחייה הרגילים ובכלל שיר טוב ומיוחד. שיר אמיתי וחושפני על החיים והחרדות. השיר מספר על איך החברים חושבים שאת מתנהגת אך את בעצם בן אדם אחר, אהבנו מאוד את האמיתיות והלחן המגניב שהכניס וייב שונה ממה שחשבנו שהשיר יהיה.

השיר השני באלבום הוא "Into You", שיר קליט פופי וכיפי ועם זאת גם שקט, שמדגיש בדיוק את הייחודיות הכל כך גדולה של הקול שלה. מיד אחריו מגיע השיר "Happy", שיר שמדבר על הזעקה של מייקלס לאושר בו היא חושפת איך היא הורסת מערכות יחסים בשביל האמנות. שיר מיוחד ושונה הנותן קצב ודרך חדשה להסתכל על מייקלס.

 

השיר הרביעי, "Deep", בפזמון השיר נכנס קצב חדש, והרבה יותר מהיר מכל השירים הקודמים. השיר מדבר על אהבתה הגדולה והעמוקה של מייקלס לאדם כלשהו. השיר החמישי - "Apple", נותן לנו קצת להרגע, מבחינת הקצב מהשיר הקודם. השיר הזה הוא יותר ריגשי ואישי, מה שנותן לנו הרגשה טובה, של הזדהות על מייקלס.

 

השיר שסוגר את האלבום הקצר והחמוד הזה הוא שיתוף הפעולה של מייקלס עם הזמר האירי נייל הורן. בשיר בשם "What a Time" שיר רומנטי ומדהים. שילוב הקולות של השניים סוגר את האלבום בצורה מושלמת. אנחנו מאוהבים! אלבום מדהים של אישיות יוצאת דופן. לא יכולים לחכות לשמוע ממייקלס מוזיקה חדשה.

תגובות