סיכומוזיקלי: הדואט המיוחד של עילי בוטנר ומשי קלינשטיין . צילום אור דנון

סיכומוזיקלי: הדואט המיוחד של עילי בוטנר ומשי קלינשטיין

שבוע נוסף ומעט חורפי הגיע לסיומו, ובמיוחד בשבילכם, אספנו את השירים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. והפעם: הדואט של עילי בוטנר ומשי קליינשטיין, השיר החדש של עידן עמדי והאחות הקטנה שריגשה אותנו בטורקית

כמו בכל שבוע אספנו לכם את השירים החמים מהתנור, שיצאו ממש בשבוע האחרון, בואו לשמוע!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נופר סלמאן – "בום בלב"

נופר סלמאן התחילה את הקריירה שלה כאשר התמודדה בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון". מאז התכנית הספיקה סלמאן להתגייס ולהתחיל במקביל גם קריירת משחק שזוכה להצלחה רבה. השבוע הוציאה הזמרת את הסינגל השני שלה בשם "בום בלב", מדובר בשיר מאוד חושפני, בוגר ואמיתי. את השיר סלמאן כתבה עם רובי פאייר וכעת היא מוכיחה שהיא לא רק ווקליסטית מדהימה אלא גם יוצרת, כתובת ומלחינה.

לסיכום: לגמרי בום בלב ★★★★★

 

עילי בוטנר ומשי קלינשטיין - "אוטובוס אחרון לחיפה"

לאחר שיצר שירים עם גדולי הזמרים בישראל עילי בוטנר הוציא השבוע שיר חדש בשיתוף פעולה מיוחד עם משי קליינשטיין. לשיר קוראים "אוטובוס אחרון לחיפה". מדובר בשיר המתאר את חיו של בוטנר שגדל קרוב לחיפה ולקח אוטובוס אחרון הביתה. הקול של קליינשטיין, המילים, והלחן של בוטנר עושים שיר מדהים ואיכותי. השיר עוצמתי ומלא משמעות מבעד למילים. נכנס לפלייליסט שלנו ביג טיים והחיבור הזה מבורך!

לסיכום: נשמע את השיר כל הדרך באוטובוס האחרון לחיפה ★★★★★

 

עידן עמדי - "מה את מרגישה"

השבוע הוציא עמדי שיר ראשון מתוך אלבום חמישי שבדרך. שיר בשם "מה את מרגישה" שאותו כתב והלחין עמדי עצמו. השיר מיוחד ואמיתי. האישיות של עמדי יוצאת מהשיר ומשתקפת החוצה. הסינגל די דומה למה שאנו רגילים לשמוע מעמדי ועם כמה שאנחנו אוהבים ציפינו למשהו חדש ואולי אחר וחדשני.

לסיכום: אהבנו מאוד, אך ציפינו ליותר ★★★★

 

ליאת אליהו - "תנשום"

את ליאת אליהו הכרנו כמתמודדת בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", לצערנו אליהו את דרכה בתכנית סיימה אך היא לא מפסיקה לשיר ומוציאה השבוע שיר בשם "תנשום". את השיר כתבה אליהו על אחיה החרדי שהחליט לא לשמוע קול של אישה באשר היא. מילים חזקות ולחן בקצב הרגאי שמקליל את האווירה ומעביר את המסר בצורה נינוחה. שיר מרגש שמראה את המצב המשפחתי הרגשי בו הזמרת נמצאת, מלא תקווה ורצון לשלום וסובלנות.

לסיכום: אהבנו מאוד! ★★★★★

 

אתי ביטון - "לא מה שחלמנו"

אתי ביטון, הזמרת והיוצרת הבאר שבעית בעלת הקול המיוחד והאותנטי, אותו קול שמיצב אותה לאורך השנים כאחת מהזמרות הים תיכוניות האהובות במדינת ישראל. לאורך השנים אתי נעה על קו המיינסטרים שבין מוזיקת פופ ערבית עכשווית לבין מוזיקה ישראלית. השבוע ביטון הוציאה שיר חדש בשם "לא מה שחלמנו" שנכתב על ידי כותבי הלהיטים של עומר אדם - תמר יהלומי ויונתן קלימי. המילים מיוחדות והלחן מלטף ומתאים כמו כפפה. הקול של ביטון עושה צמרמורת בכל פעם שהיא מגיעה לגבוהים בפזמון מה שגם גורם לנו להתרגש.

לסיכום: מרגש מאוד ★★★★

 

שווה האזנה

השבוע שיתפה הזמרת שי רון סרטון של אחותה הקטנה בת ה-13, נועה. בסרטון המדובר ניתן לראות את רון הצעירה שרה בטורקית את הלהיט של הסדרה המצליחה "הכלה מאינסטנבול"! "אחותי הקטנה שהיא בעצם הולכת להיות ענקית תכירו" כתבה שי באינסטגרם והוכיחה שמדובר במשפחה מוזיקלית מדהימה. הלוואי והיינו כשרוניים ככה בגיל כל כך צעיר. צופים לרון הקטנה עתיד מזהיר כמו שתי אחיותייה הגדולות.

 

 

תגובות