Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ג'ייסון דרולו. gettyimges.ILRick T. Wilking

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ג'ייסון דרולו

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע ג'ייסון דרולו

מי לא מכיר את ג'ייסון דרולו? אליל הפופ של העולם בעשור האחרון. הוא מי שהוציא לאור שירים רבים שזכו להצלחה מטורפת. הוא אף בא להופיע בישראל במסגרת פסטיבל הקוקה קולה בקיץ האחרון מול עשרות אלפי צופים. אבל, יש כמה דברים שכנראה אתם לא ידעתם עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הוא התחיל את הקריירה שלו כמשורר

כמו כמה וכמה זמרים מצליחים, הכישרון של ג'ייסון בא לידי ביטוי בהתחלה על ידי כתיבת שירים לאמנים אחרים, הרבה לפני שהפך זמר הראפ המצליח שהוא היום.

הוא למד תיאטרון מוזיקלי

כיום הוא רקדן, זמר וראפר מצליח, אבל הוא בכלל לא תכנן את זה: ג'ייסון למד בצעירותו בקולג' בניו יורק ללימודי תיאטרון, והתנסה במשחק, מחזות מוזיקליים והצגות שונות, בשילוב קטעי שירה וריקוד. עד היום, הוא אומר כי אם תהיה לו ההזדמנות לשחק בסרט-פעולה או דרמה, הוא יקפוץ על ההזדמנות. פייר? גם אנחנו מתים לראות אותו משחק.

 

הוא אוכל הרבה טונה

אולי לא ידעתם, אבל ג'ייסון נוהג לאכול הרבה טונה, כדי לחזק את שריריו ולהשאירם בפעולה. ידוע כי בדגים, במיוחד בטונה, יש הרבה חלבונים שחיוניים לגוף ועוזרים מאוד לחזק ולבנות את השרירים.

כשרונו התגלה על ידי מאמן הכדורסל שלו

כשהיה צעיר, בן 12 בלבד, הבחין מאמנו של ג'ייסון בכישורים מיוחדים שקיימים אצלו, ועוד אמר כי המשחק שלו "מפואר מדי"- מתאים לרקדן. אחרי כן הוא חשף בפניו את חלומו השני - כתיבת שירים וריקוד, ומאמנו האריס תמך בו לאורך כל הדרך הארוכה עד לפרסום - והם אף עבדו יחד.

קנייה ווסט אכזב

יום אחד, כשעלה ג'ייסון על טיסה הוא ראה שם את קנייה ווסט - הראפר המצליח ובעלה של קים קרדשיאן. הוא חלם לשתף איתו פעולה יום אחד, וחלומו כמעט הוגשם. למה כמעט? קנייה ווסט ישן במשך כל הטיסה, כעשר שעות, ולג'ייסון לא היה לב להעיר אותו. באסוש!

 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

ג'ייסון שיפץ פעם את ביתו בלוס אנג'לס ולקח את זה מעט רחוק. הוא בנה מגרש כדורסל שלם, הזמין ציורי שחור - לבן של אמנים וביניהם ג'ון לנון, ואף גידל דג, מיוחד מאוד. לא כמו כל אדם שרוצה לגדל דגים, הוא לא קנה כמה דגי זהב באקווריום - אלא כריש. כן, כן- כריש במיכל. קצת מוגזם לפי דעתנו.

ג'ייסון דרולו וטיילור סוויפט היו במערכת יחסים קצרה, והיא כתבה עליו את השיר המצליח שלה "Love Story".

 
 
 
תגובות