סיכומוזיקלי: לורן פלד מוכיח שיש לו את זה ואנה זק מרגשת. יוטיוב

סיכומוזיקלי: לורן פלד מוכיח שיש לו את זה ואנה זק מרגשת

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים וחדשים שיצאו במוזיקה הישראלית. והשבוע: לורן פלד מוכיח שיש לו את זה, הסינגל החדש של אביגל ריף וגם, מה עשתה אנה זק שגרם לנו להתרגש?

בואו לסגור את השבוע עם השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית, שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אביגל ריף - מחכה לך

אביגל ריף, אולי מוכרת לכם מתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" או מהתוכנית "פרויקט הלהקה 2". ריף שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה - "מחכה לך" וללא ספק היא בדרך הנכונה להצלחה. קולה ממכר ויפה, קצב טוב שמתחברים ביחד לשיר אחד שיכול מאוד להצליח, וזאת רק ההתחלה!

לסיכום: מוצלח! ★★★★

 

קובי פרץ - רחוק אבל אוהב

הזמר קובי פרץ הוציא השבוע את השיר החדש שלו - "רחוק אבל אוהב". מבחינה ווקאלית אין ספק שלפרץ יש קול ייחודי ויפה, שמשתלב טוב בשירים. אבל בכל זאת יש איזה ייחוד שחסר בשיר, משהו שלא שומעים בכל מקום, משהו שיגרום לנו להגיד וואו, משהו חדש.

לסיכום: טוב, אבל ציפינו ליותר ★★★

 

בן דוגה - מי שמולך

הזמר העולה, בן דוגה, הוציא השבוע את סינגל הבכורה שלו - "מי שמולך" ואפשר להגיד שהתאהבנו בשיר. הוא ממכר, עושה חשק לשמוע עוד, וכמובן קשה להתעלם מקולו של דוגה, שלמרות שהוא "פשוט" הוא הופך את השיר למשהו אחר, ללא ספק יש לו פוטנציאל ענק להצליח.

לסיכום: בדרך להפוך ללהיט ★★★★★ 

 

לורן פלד - לזאת שחמקה

אחרי שלושה סינגלים מצליחים, הזמר והיוצר לורן פלד הוציא השבוע את הסינגל הרביעי והחדש שלו - "לזאת שחמקה". השיר מאוד עוצמתי, המילים של השיר מדויקות מאוד ובעזרת הקול המדהים של פלד מצליחות להפוך את השיר פשוט ליצירה מרגשת, תעצרו רגע ותקשיבו לשיר הקסום הזה.

לסיכום: ללא ספק מהמוכשרים ששמענו ★★★★★ 

 

רון נשר, בן קיסר ועידו ונה - רומן עם תימני

השבוע יצא שיר חדש ומפתיע לרון נשר, בשיתוף עם כוכב הרשת בן קיסר והזמר עידו ונה. השיר בנוי ממוזיקה קלילה ומקפיצה, מילים עם הומור, והמשמעות של לצאת עם תימני, שיר שעושה לנו חשק לרקוד ולעשות שמח. חוץ מזה, בקליפ יש הופעת אורח של המוזיקאי יהודה קיסר, שהוא במקרה גם אביו של בן קיסר, וגם הופעות אורח של כוכבי רשת נוספים ואהובים.

לסיכום: מצחיק, קליט וממכר ★★★★ 

 

שווה האזנה

השבוע חגגנו את יום המשפחה, יום שכולו שמחה, בו אנחנו חוגגים עם המשפחה שלנו. לכבוד היום המיוחד הזה, הזמרת, הדוגמנית וכוכבת הרשת – אנה זאק. שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה קאבר לשיר "See You Again". אותו היא מקדישה לאבא שלה, וכתבה: "אבא – החלטתי להכין לך משהו קטן , סוג של חיבוק חוצה יבשות שיזכיר לך כמה אני אוהבת אותך" ללא ספק מרגשת מאוד.

 
תגובות