Fun fact: העובדות שלא ידעתם על לי בירן. אינסטגרם

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על לי בירן

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אומן מוכר בתעשיית הבידור. והשבוע לי בירן.

לי בירן פרץ בסערה לחיינו לפני יותר מעשור ומאז הוא מסרב לצאת. אמנם, הוא כיכב בלא מעט סדרות נוער מצליחות וביסס קריירה כשחקן אך הדבר הבולט בו ביותר היא המוזיקה שהוא מביא יחד איתו לכל מקום שאליו הוא הולך. היום, אספנו לכם חמש עובדות שלא ידעתם עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כוכב נולד

רובנו מכירים את בירן דרך סדרות הנוער המצליחות בהן השתתף ביניהן "החממה", "O boy" ולאחרונה גם "פוראבר" אך רק הוותיקים ממנו יזכרו שבירן בכלל הגיע לחיינו בעונה השישית של הראליטי המוזיקלי "כוכב נולד" שם כבש את המקום השני וכמו הרבה מהמקומות השניים הוכיח לנו שזה רק גרם לו לעבוד קשה יותר.

התחיל בגדול

עוד לפני שהגיע לכוכב נולד בגיל 18 בלבד הוציא בירן באופן עצמאי לגמרי אלבום סולו באנגלית בשם "Playing The Game". האלבום אמנם לא זכה להמון הכרה בישראל אך זכה לשבחים רבים באתרי מוזיקה ואף גרף את המקום הראשון באחד מהם! האלבום הוא גם זה שהעלה אותו לראשונה על הבמה כשהחל להופיע במועדון הבארבי בכפר סבא.

 
 
 
View this post on Instagram

Shot by @elianatidhar

A post shared by Lee B (@leeb22) on

קשר משפחתי

אמנם רוב המוזיקה שבירן יוצר היא בעברית אך לאחרונה הוא גילה כי הוא קרוב משפחה של לא אחרת מהזמרת האגדית איימי ויינהאוס. למי מכם שלא מזהה את השם מדובר בזמרת יהודייה , בריטית שעד היום נחשבת לאחת הזמרות הבריטיות המצליחות ביותר בעולם, ככה נראים גנים משובחים.

סיפור חייו

לפני כשנתיים החליט בירן לחשוף ביננו חלק קטן ממשהו שעבר ושיחרר את השיר "Talking To MySelf" המספר על תהליך הגירושים של הוריו. אנחנו חושבים שזה כנראה השיר הכי יפה ששיחרר בירן עד היום ומילותיו מעבירות בנו צמרמורת בכל פעם שאנחנו שומעים אותו. אם לא יצא לכם לשמוע אותו עד היום עכשיו זה הזמן.

 

היה אמור לשחק ב"הבימה"

לפני כשנתיים וחצי עמדה בפני בירן דילמה קשה מבחינת הקריירה שלו. מצד אחד סדרה חדשה של אורי גרוס ומהצד השני להשתתף במחזמר "עלובי החיים" בהבימה. בסופו של דבר בירן בחר להשתתף בסדרה המדוברת של אורי גרוס לימים "O Boy" ולא לקחת חלק במחזמר בהבימה. עצובים שהפסדנו אותו בהבימה אך שמחים שהוא בחר בג'וני בוי שלנו מהסדרה הכי טובה שיש.

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני שבוע העובדה הנכונה הייתה העובדה הראשונה! דרולו שיפץ את ביתו בלוס אנג'לס.

התחיל חלק מלהקה

בירן לא התחיל את דרכו כזמר אלא בכלל כמתופף בלהקה עם חבריו בתיכון.

יוצר לעצמו ולא כותב לאחרים

בירן אמנם ידוע כמוזיקאי מחונן אך מעולם לא כתב לזמר אחד והשאיר את יצירותיו לעצמו.

 
תגובות