הכל בסדר: שיתוף הפעולה המטורף של סטטיק ובן אל. יוטיוב

הכל בסדר: שיתוף הפעולה המטורף של סטטיק ובן אל

השבת נכנסת ואיתה גם נכנס לחיינו הגרסה האמריקאית ל"טודו בום" של סטטיק ובן אל ביחד עם הזמר הלטיני ג'יי באלווין

נראה כי בשבועות האחרונים הקריירה הבינלאומית של סטטיק ובן אל ממריאה כל יום עד לתהילה הגדולה, לאחר שהיו קהל בטקס הגראמי בתחילת השבוע, היום (ו') השניים משחררים את הגרסה האמריקאית ללהיט הענק שלהם "טודו בום" וכמובן איך שהוא נקרא באנגלית "Tudo Bom".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו בגרסה האמריקאית של השניים ל"סלסולים" שנקרא "Broke Ass Millionaire" הם כמובן שינו את משמעויות המילים בהתאם לשפה האנגלית וחרוזים. אך כל הוויב של השיר והלחן כמובן נשאר אותו הדבר. מי שמצטרף לשניים בשיר המדובר הוא הזמר הלטיני המלצליח ג'יי באלווין, באלווין מוכר לנו מהשירים "I Like It" עם קארדי בי ובאד באני ועוד. השילוב של השלושה ביחד מעניין, מרענן ומוסיף גוון חדש לשיר המוכר והאהוב עלינו כאן בישראל.

 

לשיר מצורף קליפ מושקע מאוד ובעצם מתאר סיפור הצלחה של אנשים ואיך הם התחילו לרקוד אחרי שילד לימד אותם ברחוב, במקרה הזה האנשים האלה הם סטטיק ובן אל ואיך הם מגיעים להצלחה גדולה, שלטי חוצות, שערים בעיתונים בארצות הברית וכמובן פרסים רבים בטקסים מובילים. בנוסף שמנו לב בתחילת הקליפ כי סטטיק משחק בספינר בעוד שבן אל אוכל במבה, הקליפ מלא ברמזים וקריצות לחברה הישראלית ובכלל למה שסטטיק ובן אל מנסים להעביר לעולם. אנו מאמינים ומקווים שמה שמדובר בקליפ גם יקרה לשניים בחיים האמיתיים. שיר מדהים וקליפ מושקע. יש פה להיט בינלאומי.

תגובות