בריטס 2019: ההופעות הבלתי נשכחות והזוכים הגדולים. gettyimages.IL/Gareth Cattermole

בריטס 2019: ההופעות הבלתי נשכחות והזוכים הגדולים

אמש (ד') בעיר המלכותית - לונדון. התקיים הטקס הבריטי בריטס שמסכם את המוזיקה הבריטית והעולמית כל שנה ושנה. מי זכה? מי הפסיד ומי נתן הופעה בלתי נשכחת?

עונת הפרסים והטקסים בעיצומה ואמש (ד') שבוע וחצי אחרי הגראמי מגיע לו טקס הבריטס הבריטי. הטקס התקיים בלונדון, אנגליה באיצטדיון O2 ארנה. במהלך הטקס הופיעו ההרכב "The 1975" עם הלהיט שלהם "Sincerity Is Scary". בהמשך הטקס הופיעו בהופעה משותפת ארבעת הגדולים - קלווין האריס, ראג-אנ'-בון מאן, סאם סמית ודואה ליפה עם שיריהם "Giant", "Promises" ו"One Kiss". להקת ליטל מיקס עם מיז בנקס בשירם "Woman Like Me" שגם זכה בתואר קליפ השנה, ועוד.. מי שבלתה בהשתתפותה בטקס הייתה הזמרת פינק אשר קיבלה פרס מיוחד וייחודי לה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בתואר האמן שפרץ את הדרך זכה הזמר טום ווקר. בתואר אלבום השנה זכו להקת The 1975 עם אלבומם "A Brief Inquiry into Online Relationships", הלהקה גם זכתה בתואר להקת השנה. שיר השנה הוא "One Kiss" של קלווין האריס ודואה ליפה. זמר הבריטי של השנה הוא ג'ורג' עזרא שגם הופיע בטקס עם שירו "Shotgun". הזמרת הבריטית של השנה זו ג'ורג'ה סמית'. בתואר הזמר הבינלאומי של השנה זכה דרייק, דרייק העפיל על שון מנדס (שגם היה נוכח בטקס), טרוויס סקוט ועוד. בתואר הזמרת הבינלאומית של השנה זכתה הזמרת שלא מפסיקה לשבור שיאים - אריאנה גרנדה. ובתואר הלהקה הבינלאומית זכתה הלהקה "The Carters". בתואר ההצלחה הבינלאומית זכה הזמר והיוצר אד שירן. וקלווין האריס גם לוקח את פרס מפיק השנה.

 

© gettyimages.il/Gareth Cattermole

 

 

 

 

 

טקס מיוחד ובלתי נשכח, קצת יוצאים מהאזור ההוליוודי לטובת האווירה הלונדונית. אנחנו שמחים ומאושרים מהמוזיקאים הטובים שיוצאים מאנגליה ופורצים לכל גבולות העולם. תעשיית המוזיקה ללא ספק הייתה שונה בלי כל האמנים הטובים מהמדינה המלכותית.

 

 
 

 

 

 
תגובות