Fun fact: העובדות שלא ידעתם על אדל. Gettyimages.IL/Cameron Spencer

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על אדל

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אומן מוכר בתעשיית הבידור. והשבוע אדל

אדל היא אחת הזמרות המצליחות ביותר במאה ה21. ב-15 השנים האחרונות בהן פעלה הצליחה הזמרת בת ה-30 להפוך למודל לחיקוי בפני מליוני זמרות וזמרים בזכות קולה העוצמתי אשר מייחד אותה וגורם לה לבלוט מעל כולם. היא אחראית על עשרות שירים שכולנו מכירים ולא מפסיקה לרדת מהכותרות. היום אספנו לכם חמש עובדות שלא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חולקת פרס

בטקס פרסי הגאמי הנחשק בשנת 2017 התוודעה אדל כי זכתה בפרס "אלבום השנה" אך נאום הניצחון שלה היה שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע, לאחר שהודתה למי שבחר בה היא פנתה בבכי לביונסה וסיפרה כמה היא נהנתה מהאלבום "Lemomad" וכמה הוא השפיע עליה ועל חבריה. מאוחר יותר אדל אף שברה את הפרס ונתנה לביונסה חלק ממנו, אין דבר יפה יותר מפרגון בין שתי הדיוות הגדולות בעולם. באותו טקס אדל אף הצטרפה לטיילור סוויפט והפכה לזמרת השנייה בהיסטוריה שזכתה בשני פרסי גראמי על אלבום השנה.

 

דומה אבל שונה

בשנים האחרונות אנו נתקלים בזמרים רבים שהתחילו את דרכם בזכות יוטיוב, בדומה להם גם אדל התחילה את דרכה ברשת חברתית אך לא ביוטיוב. כשלמדה בבית הספר נהגו חבריה לכיתה לפרסם את הפרויקטים שלה באתר "Myspace" האמריקאי שם לאט לאט התחילה לצבור קהל מעריצים וזכתה להכרה.

 

מעוררת השראה

כשנשאלה מהי המטרה שלה בחיים ענתה "אף פעם לא להיות רזה" אך לא אמרה את זה משום כוונה רעה אלא בגלל שהיא מאמינה שמוזיקה נועדה לאוזניים ולא לעיניים. לכן אם היא אינה רזה ותואמת את מודל היופי של התקופה שלנו אנשים יקשיבו לקולה במקום להסתכל על הגוף שלה.

פחד במה

למרות שהופיעה כבר על מאות במות מול עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם אדל העידה כי היא עדיין סובלת מפחד במה. לא, לא מדובר רק בלחץ בריא אלא בהתקפי פאניקה קשים ואפילו הקאות מאחורי הקלעים בכל פעם שהיא צריכה לעלות לבמה, לא משנה כמה פעמים היא תעשה את זה.

שברה שיא

יחד עם ביונסה אדל היא הזמרת שמחזיקה בשיא של הכי הרבה זכיות בטקס הגראמי בערב יחיד. בטקס שחל בשנת 2012 הזמרת האהובה זכתה בלא פחות משישה פרסים שונים! מדובר בהישג יוצא דופן שרק מוכיח שוב כמה היא יחידה במינה.

 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

בזכות הדגל:

לפני שנתיים הגיע השחקן דניאל מורשת להופעה של אדל בברצלונה ואחז בידו את דגל ישראל, אדל זיהתה את הדגל בקהל והזמינה אותו לעלות לבמה.

בגלל האקס

לפני כעשור אדל החליטה לבטל סיבוב הופעות באמריקה רק כדי להיפגש עם לא אחר מהאקס שלה, מאוחר יותר היא הביעה חרטה על כך.

 
תגובות