לא אהבו: השירים שקיבלו הכי הרבה דיסלייק ביוטיוב. יוטיוב

לא אהבו: השירים שקיבלו הכי הרבה דיסלייק ביוטיוב

זמרים מתחילים רבים מתחילים את דרכם ביוטיוב אבל לא לכולם זה מצליח וחלקם זוכים ללא מעט תגובות שליליות, מי היו אלה שזכו להכי הרבה דיסלייק ואיפה ברשימה נמצא ג'סטין ביבר?

זמרים רבים מנסים להתחיל את הקריירה המוזיקלית שלהם דרך היוטיוב. רבים מהם מצליחים ואף התברגו בראשי המצעדים כמו שון מנדס וג'סטין ביבר שסחפו אחריהם קהל מעריצים רחב. היום נזכיר כאלה שזכו להכרה אך היא לא הייתה חיובית, ויחד עם מיליוני הצפיות צברו גם לא מעט תגובות שליליות. אספנו לכם חמישה שירים שזכו להכי הרבה דיסלייק ביוטיוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

How It Is

הראשון ברשימה שלנו הוא שיר של יוטיוברית מוכרת המכונה "Bibi H". כמו יוטיוברים רבים גם היא החליטה לנסות את מזלה בעולם המוזיקה ולהוציא שיר מקורי שנקרא "How It Is" שלמרות שזכה לכמעט 60 מיליון צפיות זכה למספר מטורף של כמעט שלוש מיליון דיסלייקים מול כמעט חצי מליון לייקים בלבד. אולי עדיף שהיא תמשיך ליצור סרטוני יוטיוב בהם היא מעולה ותוותר על קריירת השירה.

 

Friday

השיר הבא יצא לפני שמונה שנים על ידי זמרת מתחילה בשם רבקה בלאק שהייתה בת 13 בלבד כשהחליטה להוציא את שירה "Friday". שיר שאמנם הפך לוויראלי במהרה וצבר עשרות מיליוני צפיות אך גם משל המון תגובות שליליות לילדה הצעירה שזכתה לכמעט שלוש וחצי מליונים של דיסלייקים אל מול כמעט מיליון לייקים בלבד. אך מאז בלאק לא וויתרה על חלומה והמשיכה לעבוד קשה בשבילו וניתן לשמוע שיפור משמעותי בקולה.

 

Despacito

הנוכחות של השיר הבא ברשימה הפתיעה גם אותנו. השיר שלפני שבועות אחדים הוכרז כסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב הוא גם השיר השלישי הכי שנוא בו. כשמצליחים בגדול צריך להיות מוכנים לאלה שלא יתחברו אך הפעם היחס בין אוהבי השיר לשונאיו הוא בהפרש שמשאיר אבק לשונאים. הוא זכה ל32 מיליון לייקים מול מעט ארבע מיליונים של דיסלייקים.

 

It's Everyday Bro

גם השיר הבא הוא של יוטיובר מצליח שהחליט לשתף עם הקהל שלו את אהבתו למוזיקה ולשחרר שיר ראפ מושקע. אנחנו כמובן מדברים על ג'ייק פול שכמעט 20 מיליון אנשים רשומים לערוץ היוטיוב המצליח שלו. השיר זכה ליותר מ200 מיליון צפיות ויותר מ2 וחצי מיליון לייקים אך גם לכמעט פי שתיים של אנשים שפחות אהבו את הסירטון. פול ממשיך לשחרר שירי ראפ עם קליפים מושקעים.

 

Baby

מי שסוגר את הרשימה שלנו הוא מי שגם זכה להצלחה דרך היוטיוב והפך לאחד מזמרי הפופ המובילים והמדוברים ביותר בעולם הלא הוא ג'סטין ביבר. אל מול הצלחתו המסחררת והאהדה הרבה של מיליוני בנות נוער אחד השירים המוכרים ביותר שלו "Baby" תמיד משך את עייני המבקרים. הדעות עליו היו חלוקות, היו כאלה שאהבו אותו וכאלה ששנאו וככה גם נראים הלייקים שלו, 11 מיליונים שאהבו מול מספר מטורף שך 10 מיליון ששנאו.

 
 
תגובות